1 Şubat 2010 Pazartesi

URFAYA VE SEVDAYA HASRET

Sevgili Dostlarım,Geçtiğimiz hafta Urfa'daydım. Muhteşem günler geçirdim tutkumda. Ne anılar biriktirdim, ne güzel insanlar tanıdım... Vakit buldukça sizlerle paylaşmak istiyorum İnşaAllah. Şimdi sizleri Kocasinan'ın yeni şiiriyle başbaşa bırakıyorum. İyi okumalar:

URFAYA VE SEVDAYA HASRET

Senin “Urfa” dediğin nazlı bir ceylan,
Tutuşmuş yüreğin ceylana hayran,
Dünyada görülmez böyle bir seyran,
Yandı Kocasinan aşkın elinden.

Eller anlamıyor Urfa sevgini,
Yoğun yaşadığın derin ilgini,
Anlamasalar da duyma kaygını,
Yandı Kocasinan aşkın elinden.

Çok zaman sordular "Sen aşık mısın?
Urfalı bir yâre tek maşuk musun?
O yârin gönlünde bir beşik misin?"
Yandı Kocasinan aşkın elinden.

Dedim yârim yok ki Urfalı ola,
Olsun da isterdim, vurdum hep sola,
Gelse bir gün, onla yüreğim güle,
Yandı Kocasinan aşkın elinden.

Gün doğmadan neler doğar dur hele,
Gönlünü kaptırma apansız sele,
Bir güzel hamzayla yüreğin güle,
Az daha sabret de bekle Sinanım,
Hasreti sevince ekle Sinanım!

20.11.08 / KONYA / 09.10KOCASİNAN

(İlk yayın Tarihi 20.11.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.