2 Şubat 2010 Salı

Sunshine Award Blog Ödülü


İlk blog ödülümü geçen sene Sevgili rumma'dan almıştım. "I Love Your Blog" resmiyle, çok mutlu olduğum bir ödüldü. İkincisi ise bugün Sarmaşık Eczanesi Handenur'dan geldi. Yine eşsiz bir sevinç duydum :) Bu ödülü alan kişi, 12 kişiye ödülü gönderip adlarını bağlantı isimleriyle yayınlıyormuş. Eğer imkan olsaydı ilk önce Handenur'a vermek isterdim bu ödülü, bloğu insanlığa hizmet ettiği için. Ama sanırım aldığın kişiye vermek pek uygun olmaz :) İşte benim bir şeyler kazandığıma inanarak ve severek takip ettiğim ve ödülü gönderdiğim arkadaşlarım:

1. rumma
2. yapraksarma-Zeynep Abla
3. Cahide'nin Elleri
4. Hilal'in El Emeği-Hilal Timur
5. Kelebekler Sonsuza Uçar-Zeyyal
6. Suz-i Dilâram
7. nurmutfakta
8. buzlu badem-Meliha
9. endülüshan
10. keyf-i mutfak-Elif
11. Urfa Mutfağı
12. Fast Food Kültürüne İnat Tabakta Lezzetler-Tabakta

(İlk yayın tarihi: 07.01.2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.