1 Şubat 2010 Pazartesi

SİTEMKÂR

Aylar var ki Ağam, seni görmedim,
Yokluğunda asla huzra ermedim,
Sanma kimselere haber sormadım,
Yine de gelmedin, sitemkârım çok.

Ben senin yanında küçük bir kuzu,
Yüreği yaralı, dert çalar sazı,
Yazmakla tükenmez gayrı bu yazı,
Bir selam vermedin, sitemkârım çok.

Yaşım büyük küçük, ne fark eder ki?
Ağası olan kul naz sarf eder ki,
“Küskün” bekler, hayat bir çark eder ki,
Fazlaca beklettin, sitemkârım çok.

Hiç mi düşünmezsin, kardeşin yalnız,
Dert ona yapışmış, çıkmıyor, sakız,
Gün güne sönüyor, eriyor yıldız,
Bir kelam etmedin, sitemkârım çok.

Kuzun pek çaresiz, neylesin sensiz?
Tek günü yoktur ki geçsin kedersiz,
Gel hele bir yol da gülsün bu öksüz,
Sırlı cam ardından bakma, hükmü yok,
Daha susacaksan, sitemkârım çok.

17.09.08 / KONYA / 12.08

KOCASİNAN

(İlk yayın Tarihi 17.09.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.