11 Şubat 2013 Pazartesi

HEMOROİD (BASUR) İÇİN KESİN ÇÖZÜM


Arkadaşlar bu yazıyı yazmak aklımda yoktu. Çekiniyorum da yazmaya. Ancak annem "Muhakkak yaz da insanlar faydalansın" dedi. Onun isteği üzerine yazıyorum.

Annem bu rahatsızlıktan çok çekti. Senelerdir bir türlü şifa bulamadı. Bir gün onun için internetten araştırdım. Ve bir kaç farklı tecrübeyi not ettim. Kimi patlıcan demiş kimi kara halile demiş. Bir sürü şey. Yalnız bir hanım öylesine iddialı yazmış ki. "30 yıldır bu hastalığı boşuna çekmişim. Ne ilaç ne ameliyat. Boşuna uğraşmayın. Şifa hurmadaymış." demiş. Uygulaması da hem çok kolay hem lezzetli =) O akşam anneme anlatıp "Önce bunu dene. Şifa bulmazsan diğer kürlere bakarız. Bu bayan çok iddialı yazmış" dedim. Kür şu. Yedi gün boyunca günde yedi adet hurma yiyeceksiniz. Ancak çekirdeklerini de yutacaksınız. Yani toplamda 49 hurma ve 49 hurma çekirdeği yemiş olacaksınız. Annem bunu uyguladı. MaşaAllah diyeyim rahatsızlığından kurtuldu. Bu hastalığa sahip başka insanlar varsa umarım yazıyı görür ve faidelenirler. Hepinize sevgilerimle;

564 yorum:

  1. Çok ilginc..teşekkür ediyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. S a önçelikle annenizin ellerinden öperim gercekten allah razı olsun kullanmadıgım ilaç kalmadı yapmadıgım tedavi kalmadı son çare ameliyat dedim ama rabbime şükürler olsunki sizin gibi güzel insanlar böyle şeyler paylastıkca o insanlar cok daha iyi faydalanıyor şükür rabbime benimde sıkıntım gecti allah sizlerden razı olsun tekrardan allaha emanet olun he bide gecti diye cok katıda yememek lazım bende bunu paylasayım belki faydalana olur saygılarımla. . .

      Sil
    2. Ve aleyküm selam. Değerli Adsız kardeşim, Allah sizden razı olsun. Mesajınıza öyle sevindim ki. Bu yazıyı yukarıda da belirttiğim gibi annemin ısrarıyla yazmıştım. Ancak insanlar faydalansin diye Allah rızası için yazdığım şu yazı yüzünden yorumlarda isitmedigim hakaret kalmadı. Öyle çirkin öyle ahlaksız şeyler yazıldı ki yayinlamaya hicab duydum. Lakin yazıyı kaldırmadım. Bir tek kişi bile bana Allah razı olsun dese yeterdi. O da siz oldunuz =) Yorumunuza çok çok sevindim. Allah'a hamd olsun. Şifaniz daim olsun.

      Sil
    3. S.A deyerli arkadasım deyerli dostum sen millete bakma allah senden razı olsun var ol annemin ellerinden tekrardan öperim selametle allaha emanetsiniz Elazığ ve istanbuldan sevgiler. . . .

      Sil
    4. Ve aleyküm selam. Yorumlarınız bu yazıya dair tüm eleştirileri unutmama vesile oldu =) Allah ebeden razı olsun. Konya'dan Elazığ ve İstanbul'a selamlar =)

      Sil
    5. inşallah kurban :))) allah emanet ol. . . . sevgiler

      Sil
  2. Hurmanın şifalı olmadığı bir dert yok herhalde...Anneciğine de çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Limon çiçekleri, ilginç gerçekten. Umarım okuyan birilerine şifa vesilesi olur Allah'ın izniyle.

    YanıtlaSil
  4. Tosbağalar, öyle gerçekten. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. ayyy çok sağolun bende çok muzdaribtim yarın hemen denicem a.r.o paylaşımınızdan dolayı teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah aşkına bırakın şu zeytin çekirdeğini hemoroide iii gelen ilaç vıcks tir bende bi hemoroit hastası olarak bir çok yöntem denedim meğerse işin özü vıcks merhemiymiş şiddetli kanama oluyosa 1hafta günde 3 defa kanama dindikten sonra 1hafta 2 defa şişlik indikten sonra her gün günde 1defa bir kaşık ucuyla sürün ve acı tatlı çay gazoz kola istediğiniz gibi tüketebilirsiniz bu yöntem hariç neyi denerseniz deneyin belkide ama hiç sanmıyorum zeytin çekirdeğinin faydalı olacağını artı zeytin çekirdeği aşırı sert bir insan miğdesinin çok çok zor eritebildiği bi maddedir hele bide mide sorunbu olan için asla böle bişiyi denemenizi tavsiye etmem işin özünü yazdımsadece 9tllik vicks

      Sil
    2. Bülend Bey siz yazıyı yanlış okudunuz galiba. Zeytin çekirdeği yok burda =) Şifanız daim olsun.

      Sil
  6. Bende Buna benzer bir sey okumustum: zeytinleri cigneyip
    Cekirdegi ile yutuluyordu. Sürekli yapamadim. Zeytin yerken
    Aklima gelirse yutuyorum. Oldukca rahatlatiyor.z.cekirdegi
    Bagirsakta kaldigi sürece yagini yayiyormus ve haliyle
    Bagirsaklarin icide yaglanmis oluyor.kabiz olanlarin rahatca
    bosaltim yapmasina yariyor. Her durumda dogal ve zararsiz
    Bir yöntem her ikiside Hurma alinca deneyecegim. Tesekkürler
    Paylasim icin.

    YanıtlaSil
  7. Adsız-1, Amin cümemizden. İnş siz de şifaya erersiniz bu vesileyle.

    Adsız-2, zeytin çekirdeğini ben de duymuştum ama belli bir sayıda belli bir gün diye duymadım. Muhakkak o da şifalıdır.

    YanıtlaSil
  8. Yetişkinlerin bir çoğun da görülebilecek bir rahatsızlık.Lakin mahrem bir yer de olduğu için toplumumuz nedense son raddesine kadar,doktora gitmemeyi adet edinmiştir.Lakin şöyle de bir sorun var ki,müspet tıp dahi bu rahatsızlığın hakkından gelemeyebiliyor.

    Mevla Annenden müberra tutsun bu hastalığı.Paylaşım için de ayrıca teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  9. Evet muhterem, haklısın. Ama zaten hurma gibi bir şifayı verdiyse Rabb'imiz, gidemeyenler de çareyi bundan bulurlar inş =)

    Amiinnn. Cümle annelerimizden, cümle Müslümanlardan.

    Ben teşekkür ederim okuduğun için =)

    YanıtlaSil
  10. bende ağrı yok sızı yok çok şükür ama meme var şimdi kanama falan kaşıntı hiçbiri yok kabızlık var şimdi benim basur ameliyatlıkmıdır ki ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kardeşim ameliyat en son çözüm hatta çözüm bile diyemem çare diyebilirim önlemini al yoksa kısa süre kalmış

      Sil
    2. Orhan Bey haklısıniz. Ivedilikle tedbir alinmali

      Sil
  11. Sevgili Adsız, bunu bilemem tabi ki ama size kesinlikle hurma kürünü tavsiye ederim. İnşaAllah ameliyata gerek kalmadan kurtulursunuz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. peki çekirdeğini bütün olarak yiyebiliyor muyuz?yoksa kırıpta mı yemeliyiz.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba sevgili adsız.kırmanıza gerek yok.annem bütün olarak yuttu.o şekilde yutabilirsiniz.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. cevabınız için teşekkürler.annenize de çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  15. Sağolun sevgili adsız. sizlere de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  16. Annemde var gibi, denemediği kür kalmadı, bi söyleyeyim bunu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. Rica ederim. İnş şifa bulur hayırlısıyla.

    YanıtlaSil
  18. inşallah dediğin gibi şifa buluruz ve her daim duacınız oluruz

    YanıtlaSil
  19. Ins. Annem ve onerdigimiz tüm yakinlarimiz bu vesileyle sifaya kavuştular. Umarım size de şifa nasip olur.

    YanıtlaSil
  20. allah ne muradiniz varsa versin, cok yeni cikan rahatsizligim beni asiri derecede rahatsiz ediyordu sizin verdiginiz kur ile hersey icine cekildi. ama sunu soylemeden gecemeyecegim ben kürü yedi degilde alti olarak anlamisim ve altisar tane yemistim ama gayet ise yaradi. :) sonsuz tesekkurler isvicreden. saglicakla kalin.

    YanıtlaSil
  21. Amin. Sizin şu duaniz, şu sevinciniz var ya; inanın benim için dünyalara bedel. Çok sevindim =) Ben kürü yedi adet diye öğrendim ancak demek ki altı tanesi de fayda etmiş. Niyet hayr akıbet hayr demişler. Sifaniz daim olsun dilerim. İsviçre'ye kucak dolusu sevgiler =)

    YanıtlaSil
  22. Peki mideye batmiyomu hurma cekirdegi rahatsz etmiyo mu

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Adsız,
    Bu yöntemi annem birebir uyguladı. Sırf merak ettiğim için ben de bir kaç tane yuttum =) Biz ve önerip de bu yöntemi deneyen hiç bir tanıdığımız bir sorun yaşamadık. Sanırım Rabb'im mideye bu çekirdeği erittirip şifayı nasip ediyor. Uygulayıp da faydasını görmedim diyen ya da mideme battı diyen hiç bir tanıdığım olmadı. Umarım sizin de şifanıza vesile olur.

    YanıtlaSil
  24. çekirdek yutmak zararlı diyorlar. apandisit sorunu yaşatır diyorlar. bu sert kabuk gerçekten eriyor mu?

    YanıtlaSil
  25. Evet öyle diyorlar ama bu vücutta eriyen bir çekirdek olduğu için bir sorun yaşamadık.

    YanıtlaSil
  26. kardeşim hurmaları aç karnına mı yemeliyez şimdiden teşekkür ederim slm

    YanıtlaSil
  27. Merhaba. Bu konuda bir bilgi yoktu öğrendiğim kaynakta. Annem tok yedi, akşam yemeğinden sonra çayla. Sanırım fark etmiyor. Acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  28. hocam hurmaları tek seferde mi yemek gerekiyor yoksa gün içinde belli saatlerde mi ?

    YanıtlaSil
  29. hocam hurmaları gün içinde belli saatlerde mi almak gerekiyor yoksa tek seferde mi ?

    YanıtlaSil
  30. Şahin bey tek seferde diye biliyorum. Annem akşam yemeğinden sonra çayın yanında yedi hurmalari. Cekirdeklerini de yuttu. Rabb'im şifa versin.

    YanıtlaSil
  31. Tamamdır bende deniyeceğim umarım faydalı olur sizede geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler. Annemde ve deneyen tüm tanidiklarimizda işe yaradı. Ins sizde de hayırlı sifaya vesile olur.

    YanıtlaSil
  33. Hocam merak ettiğim bir husus var hurmanın çekirdekleri bildiğim kadarı ile midede erimez nasıl ki karpuz çekirdeği erimeyip dışkı ile beraber atılıyor, o yüzden hurma çekirdeği de erimez, bu durumda yinede yutulduğunda bir faydası olur mu ki ?

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Adsız, ben de çekirdekler midede erimez ve apandisite sebep olur diye bilirdim. Ancak sonradan zeytin ve hurma çekirdeklerinin eridiğini öğrendim. Ki hakikaten eriyor biiznİllah. Dışkı ile bütün olarak atilmiyor. Rabb'im bu iki çekirdeğe bir şifa saklamis. Ins deneyen herkese hayırlı şifalar olsun.

    YanıtlaSil
  35. Ustad iyi hoşta ya bu hurmanın çekirdeğini mide eritemezde dışkı yoluyla atmaya çalışırsa zaten hemoroid var tuvaletini yapınca şişiyor ozaman o akat bölğe pert olur .şunu söyleyim internetten baktıgımızda zeytin çekirdegini eritiyor diyor fakat hurmanın çekirdeginden hiç bahsetmiyor. Kaş yapalım derken gözden olmayalım.

    YanıtlaSil
  36. Tarkan bey bizde bu yöntemi kim denediyse cekirdeklerin Allah'in izniyle eridigini gördü. Bir sıkıntı olmadi. Halis niyetle kendinizi Cenab-i Allah'a teslim edip uygulayın kardeşim. Dilerim ki siz de sifaya kavusursunuz. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  37. hocam göstermiş olduğunus hassasiyet için bizzat teşekkür ederim her yazanla tek tek ilgilenmişsiniz allah annenizden ve sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  38. Amin cumlemizden. Su dua her seye bedel iste. Keske okuyan ve uygulayan herkese sifa vesilesi olsun.

    YanıtlaSil
  39. Kaç haftadır ağrıdan sürünüyorum doktora gittim ilaçlar krem hiçbiri fayda etmedi.Bugün bakarken yazınızı gördüm.Hemen gidip hurma aldım.7 tane yedim inşallah geçeceğine inanıyorum şimdiden ağrıda azalma oldu bile diyebilirim ALLAH RAZI OLSUN .bilgi paylaşıldıkça değerlenir.

    YanıtlaSil
  40. Haftalardır ağrıyla sürünüyorum.Son günlerde daha da artmaya başladı.Doktora gittim ilaçların ve kremin bi faydasını göremedim.İnternette o kadar araştırmama rağmen yazınızı yeni gördüm Rabbime şükür.İşten geldim acıyla bi çare bulurum diye araştırırken yazınızı gördüm.Hemen gidip hurma aldım.7 tane yedim.Ve faydasını hissediyorum.İnşallah geçecek.ALLAH RAZI OLSUN.Bilgi paylaşıldıkça değerlidir. :))

    YanıtlaSil
  41. Sevgili Tubissgy,
    Amin cumlemizden. Rabb'imin izniyle siz de kurtulursunuz insaAllah. Annem bu kuru uygulayip kurtuldugunda bunca yil cekmisim ancak kurtulmak bu kadar kolaymis demisti. Sifanin bir vakti var demek ki. Rabb'im hepimize hayirli careler gostersin.

    Bu kurle ilgili ilginc bir yeni bilgi daha;
    8 aylik gebe arkadasim, hamile olmasinin verdigi 'acaba' korkusuna ragmen caresizlikten uyguladi kuru. Hamd olsun su an o da sifaya kavusmus durumda. Umarim siz de tez zamanda hayirli sifalara kavusursunuz.

    YanıtlaSil
  42. Bu eğer doğruysa edeceğim duanin siniri yok sana kardesim. Affedersiniz daha yeni çıktım tuvaletten öyle bir acı ki... hayattan soğutuyor resmen sabahtan günüm bitmiş durumda. Babam 1 ay evvel geldi ümreden tabi hurmalarida getirmeyi ihmal etmedi hemen denemeye başlıyorum şimdiden. Inşallah 1 haftada geçer bu izdiraptan kurtulur herkes de bende..Çok teşekkürler verdiğin bilgi için..

    YanıtlaSil
  43. İsmail Bey kardeşim,
    Sırf bu hastalık yüzünden tuvalete gitmemek için yemek yemeyenleri duydum. Rabb'im herkese hayırlı şifalar versin. Umarım sizin için de şifa vakti gelmiştir. Çok geçmiş olsun. Duaniz ve iyilesmeniz beni mutlu eder =)

    YanıtlaSil
  44. bende okudugum gibi hurmaları en yakın yerden aldım.benım sorunum makatta biraz şişlik var kasıntı yapıo memeyı elle dokunarak hıssedıyorum agrı yok allaha sukur.. ama ılerı gıtmesınden korkuyorum. hurmaları cekırdeklerıyle beraber yedıkten sonra yorumu yazdım annem amelıyat oldu ama ben olmak ıstemıyorum inş. ılerlemeden gecer dıyorum inşallah :S

    YanıtlaSil
  45. Degerli Adsiz,
    Cok gecmis olsun. Umarim siz de deneyen diger tum insanlar gibi ameliyata gerek kalmadan sifaya kavusursunuz. Rabb'im sifalar versin.

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar ben etkiyi ilk günden hissettim hurmaları yedikten 1 saat sonra ağrım gitti bugün 2.gün tedaviye devam. Rabbim kalbine göre versin Urfa Tutkunu :) bu arada bloğunu takip falan gibi bişey varmı :)

    YanıtlaSil
  47. Sevgili Tubissgy,
    Cok sevindim =) InsaAllah kur bittiginde tamamen kurtulmus olacaksiniz Allah'in izniyle. Darisi bu rahatsizligi ceken herkesin basina olsun.
    Sayfanin sag en ust kisminda izleyiciler var ama sanirim blogger'dan kaynakli bir sorun sebebiyle su an gorunmuyor. Ben de onu duzeltmeye calisiyordum. Orasi aktif olana kadar arzu ederseniz 'yazilar e-posta adresinize gelsin mi?' kismina mail adresinizi yazip submit'e basarak kaydolabilirsiniz.
    Tekrar cok gecmis olsun. Daim sifalar dilerim. Bu harika duaniza ise can-i gonulden amiin diyorum =)

    YanıtlaSil
  48. mail adresimi yazdım size bilgi gelince bana mail atarsanız oradan konusalım burayı fazla meşgul etmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  49. Sevgili Tubissgy,
    Oraya mail adresinizi yazdiginizda bana bir bilgi gelmiyor. Bloga ekledigim yeni yazilar size geliyor. Ne zaman isterseniz yorum birakabilirsiniz. Bu beni mutlu eder. Lakin mail ile gorusmek isterseniz de adresim urfatutkunu@gmail.com Buradan yazabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  50. gardaş valla sana güvendim bugün 7 tane hurma yedim inş iyi gelir gelirse yaczıcam eğerki kötü gelirse yandık eyvah eyvah :)

    YanıtlaSil
  51. =) Cok gecmis olsun. Rabb'im sifanizi halketsin.

    YanıtlaSil
  52. hurmanın çeşidi farkedermi acaba hacı hurma hurmadır gerçi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmez diye biliyorum. Annem mebrum ya da mesruk yemisti tam hatırlamıyorum.

      Sil
    2. tamma çok sağol kardeşim Allah razı olsun ben bidaha farklı hurma alıp deniyicem 4 gün yemiştim halbuki

      Sil
    3. Hangi çeşit hurmayi yerseniz yeyinolur bibiiznİllah. Cok geçmiş olsun.

      Sil
  53. Galiba benim miğdem eritmedi hacı ya öyle hissettim ne diyosun sen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın Ayetle sabittir ki kisi nasıl umarsa Rabb'im ona öyle muamele eder. Kalbinizi bozmayin. Eriyip erimedigini düşünmeyin. Siz sadece Allah'in size şifa vereceğini düşünün. Umarım tez zamanda hayırlısıyla kurtulursunuz.

      Sil
    2. saolasın Allah razı olsun urfa tutkunu

      Sil
    3. Rica ederim ne demek. Amin cumlemizden. Hayırlı acil şifalar dilerim.

      Sil
  54. kardeş allah sizen razı olsun. sağolun. menzil köyünden yazıyoum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ecmain. Rabb'im sifa versin Hasan Bey. Menzil Koyu'ne Konya'dan selamlar.

      Sil
  55. S.a kardeş. Merak ettigim bi konu var. Forum a yorum yazan arkadaslar sifa gördümü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykum selam. Ben ancak buraya yazilanlardan haberdar oluyorum kardesim. Keske deneyenler sonuclarini yazsa. Ancak yakin cevremden deneyip de olmadi diyen bir tek kisi bile olmadi. Acil sifalar dilerim.

      Sil
  56. Merhabalar. Ben de teşekkür etmek istiyorum. Dün bu uygulamaya başladım. Ancak bir çekirdeği yutarken dikkatsizliğimden boğazım biraz acıdı. Yutarken dikkatli olunması gerekir. Yaklaşık 15 yıldır bu rahatsızlığım var. Ben yıllardır civanperçemi, kantaron ve pelin otu karışımlarının bir tutamını demleyip günde üç öğün aç karınla içiyordum. Doktor 10 yıl kadar önce kesin ameliyat lazım demesine rağmen bu çayla sıkıntılarım azaldı. Ancak şimdi her gün üç öğün demleme fırsatım olmadığından hurma yöntemini de deneyeceğim. Sonucu inşallah bildireceğim.

    YanıtlaSil
  57. Merhabalar. Ben de teşekkür etmek istiyorum. Dün bu uygulamaya başladım. Ancak bir çekirdeği yutarken dikkatsizliğimden boğazım biraz acıdı. Yutarken dikkatli olunması gerekir. Yaklaşık 15 yıldır bu rahatsızlığım var. Ben yıllardır civanperçemi, kantaron ve pelin otu karışımlarının bir tutamını demleyip günde üç öğün aç karınla içiyordum. Doktor 10 yıl kadar önce kesin ameliyat lazım demesine rağmen bu çayla sıkıntılarım azaldı. Ancak şimdi her gün üç öğün demleme fırsatım olmadığından hurma yöntemini de deneyeceğim. Sonucu inşallah bildireceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Bey geçmiş olsun. Çekirdeği uzunlamasina dilinize koyup dikkatlice yutmak lazım. 15 yil cekmissiniz. Umarım sizin için şifa zamani gelmistir. Rabb'im hayırlı şifalar versin.

      Sil
  58. Merhaba ben denedim kardeşim bana faydası dokunmadı başka yollar deniyicez artık inşallah diğer deneyen arkadaşlara faydalı olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok şaşırdım. Amin. Umarım sizin için de şifa gelir bir an evvel.

      Sil
    2. S.a bendede işe yaramadı ama gerçekten hakkını vererek yaptığımı düşünmüyorum bu işin bidaha denicem inşallah olur bidahakine :)

      Sil
  59. ve aleyküm selam. Inanin yakın çevremden deneyip de olmadi diyen bir tek kişi bile olmadı. Annem her gün aynı saatte ve aynı sekilde yedi. Dikkat ederek tekrar yapin. inşaAllah olur hayirlisiyla.

    YanıtlaSil
  60. allah razı olsun yarın hemen deniyoru

    YanıtlaSil
  61. Bendede agri yok ama sadece sislik var bende deniyicem acaba bu rahatsizlik geciyor derken ice vurmasinmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız kardeşim,
      Annemde ve uygulayan tüm yakinlarimizda tamamen geçti. Bir sıkıntı olmadı. Umarım sizin için de şifa vesilesi olur. Geçmiş olsun.

      Sil
  62. Cevap yazarsaniz seviniri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka sorularınız olursa çekinmeden sorabilirsiniz.

      Sil
  63. Selam arkadaşlar ben denedim çekirdekler olduğu gibi bütün olarak çıkıyor.bilgilerinize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ibrahim Bey ilk kez böyle bir sonuç duydum. Şaşırdım. Bizim ailede ve çevrede deneyen hiç kimsede böyle olmamıştı. Size de çok geçmiş olsun. Ins şifaya kavusursunuz.

      Sil
    2. Teşekkür ederim.en sonunda yeni bir ilaç buldum ilk günden etki ediyor rahatlatıyor.ncare diye bir ilaç.ALLAH üretenden satandan razı olsun.bu ilaç sayesinde 2 aylık kabus nerdeyse bitti çok şükür.Herkese ALLAH şifa versin.hayırlı ramazanlar dileğimle...

      Sil
    3. Amin. Şifanın nereden geleceği bilinmez. Veren Rabb'im'dir lakin vesileler başka başkadır. Acil şifalar ve hayırlı Ramazanlar dilerim.

      Sil
  64. selamun aleyküm öncelikle herkese çok geçmiş olsun ben bugün ilk defa bu kürü denedim üst üste yedi hurma yedim ve çekirdeklerini yuttum umarım allahın izniyle hepimiz bu hastalıktan kurtuluruz acil şifalar urfa tutkunu allah senden razı olsun inş. işe yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Amin cümlemizden. Değerli Adsız kardeşim, umarım hayırlısıyla tez zamanda şifaya kavusursunuz. Geçmiş olsun.

      Sil
  65. şu an 7 tane hurmayı çekirdekleriyle yemiş bulunmaktayım inşallah faydası olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ins değerli Adsız kardeşim, Rabb'im şifanizi versin.

      Sil
  66. Hocam 15 yıldır bu problem için denemediğim şey kalmadı şu aan da aktarın bana önerdiği hatta verdiği karışımları var ama bayağı bi acılar ve kendi acımı da az dindirdi. Bugün acıdan duramıyor dum ve Allaha yalvardım...Allahın hikmeti diyorum sizin yazınız denk geldi...inş sıkıntımızdan kurulacağı önce Allahtan sonra sizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coşkun Bey biz bu kürü annem için aynen sizin anlattığınız gibi bir günde bulduk. Şifa Rabb'imden sebebi kullardan. Dilerim ki sizin için de şifa vakti gelmiştir ve vesilesi bu kür olur. Ben evvela sağlığınıza kavuşmanıza çok sevinirim. Ardından bir hayır dua alabilirsem ne mutlu bana. Biz hamd olsun bu nimetten faydalandık. İstedik ki tüm muzdaripler de sebeplensin. Geçmiş olsun. Şifalar dilerim.

      Sil
  67. Allah razı olsun inş tüm dert sahipleri önce Allahın sonra da sizin sayenizde kurtulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden. Hayırlı acil şifalar dilerim.

      Sil
  68. ben denedim sonuç iyi diyen yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız kardeşim, çevremde deneyen herkes hayır dualar ediyor. Olmadı diyen tek bir kişi bile yok. Hatta hamile bir arkadaşım gece çok çaresiz kalmış. "Neydi neydi" diye ağlayarak bloğumu açmış. Allah'ın izniyle rahatladığını dua ederek anlatmıştı. Umarım deneyen herkese şifa vesilesi olsun.

      Sil
  69. hayatımda bu kadar saçma ve cahilce bi yazı görmedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beyefendi. Dilerim Rabb'im size hastalık vermesin ki bu saçma ve cahilce yazıyı uygulamak mecburiyetinde kalmayın. Size de hayırlı bayramlar.

      Sil
    2. Atalarımız "anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az" demişler. İlk yorumunuzdaki üslubunuza rağmen yazdığım cevabı okumuş ancak yine de anlamamakta ısrar etmişsiniz. İkinci yorumunuz baştan aşağı hakaret içerikli olduğu için yayınlamadım. Yazımda asla kullanmadığım bazı kelimeleri kullanmakla itham etmişsiniz. Anlaşılan sizin derdiniz başka. Demokrasi size bir yazıyı okuyup okumama/inanıp inanmama/uygulayıp uygulamama hakkı verir. Ancak MÜELLİFİNE HAKARET ETME HAKKI VERMEZ. Kişinin ahlakını üslubu ortaya döker derler. Bundan başkaca bir şey demeye gerek görmüyorum.

      Sil
  70. ben 3 gundur deniyorm 20 tane filan yedim cok iyi geldi. insallah tamamen gecer. paylaştıgın için çok tesekkr ederm . allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız kardeşim, yediden fazla yenmesiyle ilgili bir bilgim yok ama inşaAllah şifaya vesile olur. Acil şifalar dilerim.

      Sil
  71. arkadaslar 4. gunumdeyım. yani neredeyse tamamen gecme noktasına geldi. insallah tamamen gececek. ben de en basta inanmamıstım ama denemekten zarar gelmez diye dusundum ve denedim.hurma kuran ı kerimde de sık sık gectıgı için ne kadar faydalı bi besin oldugunu biliyodum. ama bu kada rcabuk işe yarayacagını bilmiyodum. tekrar tesekkurler . tekrar tesekkurler URFA TUTKUNU. allah razı olsun. hersey gonlunce olur insallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız kardeşim,
      Yazdıklarınızdan sebep öyle mutlu oldum ki... Bir tek kişi bile bu yazı vesileyle derdinden kurtulsa sevinirim. Şifaniz sevinciniz daim olsun dilerim. Bana insanların şu umut dolu mutlu yorumlarını okumak yetiyor. Amin cümlemizden. Sevgilerimle.

      Sil
  72. çok illet bir hastalık allah ım kimsenin başına vermesin. 20 yaşındayım ve 2 gündür ağrıdan ölüyorum ve bizde genetik. Bir bisikletçi olarak bu hiç rahat bi durum değil. kilometrelerce yol giderken bu hastalık insanı korkutuyor gerçekten. erkek arkadaşımda da var bu illet 4 yıldır gitmediğimiz doktor kalmadı.. :( yarın başlıycaz uygulamaya inşallah faydasını görürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Sevgili Gözde çok geçmiş olsun. Umarım ki siz, arkadaşınız ve tüm aileniz kısa zamanda bu hastalıktan kurtulursunuz. Hurma da vesilesi olsun ins =) Acil şifalar dilerim.

      Sil
  73. Bende 2 gündür çokta kötü olmayan bir acı çekiyorum sadece şişlik var.yaşım henüz 17 ve çekirdeği yutmaya korkuyorum sadece hurmayı yesem şifası olur muu kiii ? :( çok kötü şeyler duydum kanser olabilme ihtimali var diye internetten. Çok korkuyorum ilerlemesinden lütfen yardımcı olunnn.. teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız kardeşim, öncelikle çok geçmiş olsun. Hurmayı tek başına yemenin bir faydası olmaz diye düşünüyorum. Zira yıllardır hurma yiyen hiç bir kişiden hemoroidin geçtiğini duymadım. Benim bu kürü öğrendiğim kaynak çekirdekli yenilmesi gerektiğini söylüyordu. InşaAllah siz de şifaya kavuşursunuz.

      Sil
  74. S.a. 2008 den beri bu illeti çekiyorum.bugün başlayacağım Allah'ın izniyle.bol miktarda hurmamda var umreden geldi :) 1 haftadır öyle çok acı çekiyorum ki, doktora gittim ameliyat dedi ama ben olmak istemedim.inşallah kardeşim verdiğin bu yötemle Allah'ın izniyle kurtulurum.sanada çok çok dua ederim verdiğin bu bilgiyle.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Amin cümlemizden değerli adsız kardeşim. Rabb'im'den size hayırlı acil şifalar dilerim. Umarım bu kür, çevremdeki herkese vesile olduğu gibi, sizin için de şifaya vesile olur acilen. Sevgilerimle.

      Sil
  75. Adıyaman'dan selamlar... Allah kimseye doktora derdini anlatamayacak, yüzünü kızartacak dert vermesin. Kardeş; şu hurmaları yiyip, ardından 7 çekirdeği öğütüp suyla içsek olmaz mı? Ya da hurma uçlarını zımparalayıp öyle yutsak? Olmadı, hurmaları çekirdeklerle öğütüp macun kıvamına getirsek, daha sağlıklı olmaz mı? Her kesin mide asidi (ph) bir değil. Kimininki eritir, kimininki eritmez. Kanımca çekirdekleri öğütmek daha sağlıklı. Allah dişlerimizi boşuna yaratmadı. Dişden geçmeyen, mideden de geçmemeli. Hoş, mide asidi demiri bile eritiyor, gel gör ki, bir domates zarını eritemiyor. Ente Şafi, ene şafi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam,
      Değerli Adsız kardeşim, kürü öğrendiğim yerde yutulmasi gerektiği yazıyordu. Peygamber kissalarindan şöyle bir şey biliyorum (hangi Peygamberdi hatirlayamadim). Ayağındaki yara için Cenab-ı Hakk bir ağacın yaprağını ayağına sarmasini ilham etmiş. O Peygamber bu yaprağı havanda ezip sarmış parmağına ancak şifa umarken daha beter olmuş. Munacaatta bulunmuş Ya Rabbi neden böyle oldu diye. Bunun üzerine Cenab-ı Hakk Ben sana yaprağı sar demiştim ama sen o yaprağı merhem ettin. Şifa merhemde değil yapraktaydi demiş. Bu olaya bakarak çekirdek olarak yemenizi öneririm değerli kardeşim.

      Sil
  76. Hurma kesin çözüm mü?

    Aç veya tok olmamız gerekiyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Furkan Bey. Çevremde deneyen herkes Allah'ın izniyle kesin sonuca ulaştı. Bu kürü öğrendiğim kaynakta aç ya da tok diye belirtilmemişti. Ancak annem her akşam yemekten sonra tok karna çayın yanında yedi. Hayırlı acil şifalar dilerim.

      Sil
  77. adıyamndan herkese selamlar... bu küçük yaşta bu problemimin olması çok kötü ilk başlarda aldırış etmiyordum zamanla geçer die umuyordum ama internetten araştırınca öle olmadıgını farkettim bir kaç sayfaya baktım ilgimi çekmedi en sonunda sizin yazmış oldugunuz yazı ilgimi çekti ve deneyeceğim fakat hurmanın çekirdeğiini içinden çıkartıp ilk hurmayı sonra çekirdeğimi yutucaz veya hurmayı çiğneyerek çekirdeği çıkarmadanmı yutucaz yardımcı olursanız sewinirim teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam sevgili Buse. Öncelikle çok geçmiş olsun. Rabb'im hayırlı acil şifalar versin. Dert var lakin hamd olsun ki çözümü de var. Önce hurmayi ye. Ardından çekirdeği hap gibi suyla yut inş. Boğazına dikkat et ki takılıp batmasın. Sevgilerimle,

      Sil
  78. Saol kardesim market acilsin on tane on tane yiycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız kardeşim, rica ederim. Sebep kullardan, şifa Allah'tan. Lâkin on on değil yedi yedi yemenizi öneririm =) Çok geçmiş olsun.

      Sil
  79. Selamın Aleykum Yutarken içicek illemi yoksa direk mi kullanacağız sağolasınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Susuz yutamazsiniz diye düşünüyorum. Su ile yutmaniz daha kolay olacaktır.

      Sil
    2. BEN KULLANDIM HİÇ BİR DEĞİŞİKLİK OLMADI CEVAP YAZABİLİR MİSİNİZ

      Sil
    3. S.A BEN KULLANDIM AMA HİÇBİR DEĞİŞİKLİK OLMADI URFA TUTKUNUN YAZDIĞI GİBİ KULLANDIM.

      Sil
    4. Değerli Adsız kardeşim, öncelikle çok geçmiş olsun. Rabb'im şifalar versin. Demek ki bünyeden bünyeye değişiyor. Çevremde uygulayıp da geçmedi diyen tek bir kişi bile olmadı. Ama buraya yorum olarak sizin gibi yazanlar var. Demek ki her bünyede aynı etki oluşmuyor. Acil şifalar dilerim.

      Sil
    5. Bu arada ve aleyküm selam.

      Sil
  80. Sa.benim hastaligim suan hangi evrede bilmiyorum ama misket buyuklugunde sismeler var bubhurma benim icin ise yararlı olurmu acaba saglik ocagina gitmem gerekirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Çok geçmiş olsun. Bence hurma kürünü uygulamanız Allah'ın izniyle faydalı olacaktır. Denemenizi öneririm. Acil şifalar dilerim.

      Sil
  81. hurma çekirdeği girdiği gibi çıkar , kesinlikle öğütülmez.sağlık bulmak isterken sağlığınızdan olmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki de bir görüş tabi ki. Teşekkürler.

      Sil
  82. Beyler denemeye başlıyorum,bendekini gerçi ben baya baya geçirdim karahalile vsvs ama dış basur başlangıcı var o memeyi bakalım geçirecek mi, aynı zamanda spor da yapıcam. Sonuçları buraya yazacağım.Şimdilik hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Ali Bey, umarım hayırlısıyla şifaya kavuşursunuz. Geçmiş olsun.

      Sil
  83. Bende meme var kaçıntı yırtılma ağrı falan onun içinde kesin çözüm mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli Adsız,
      Öncelikle çok geçmiş olsun. Kürü denemenizi öneririm. Zira sizinle aynı boyutta olan tanıdıklarımın hastalığı biiznİllah geçti. Umarım size de şifa vesilesi olur. Saygılar.

      Sil
  84. Kalbe de iyi geliyormuş Allah razı olsun... :

    Sâd İbn-i Ebî Vakkas (r.a.) hasta olduğunda Resûlûllah (s.a.v.) Efendimiz hasta zi­yaretine giderler "Mübarek ellerini göğsüme koydu. Hatta ben mübarek elinin soğukluğunu kalbimde hissettim. Sonra -"Sen kalp hastalığına yakalanmışsın! Sakif’in kardeşi Haris İbn-i Kelede'ye git. Tedavi ol. O tabib birisidir. Medine'nin Acve hurmasından yedi tane al­sın, onları çekirdekleri ile beraber dövsün (öğütsün) sonra onu süt ile yağ ile sulandırarak sana yedirsin."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden. Kaynağını bilmiyorum ama ne güzel bir bilgi paylaşmissiniz. Sağolun.

      Sil
  85. Kaedesim bende basladim bugun ikinci gun cekirdekler cikmiyor eriyor ama rahatlamayi hissettim insallah sonucta guzel olur saygilarimla hersey icin sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim ki Cenab-ı Hakk şifa ile neticelendirsin değerli kardeşim. Allah'a emanet

      Sil
  86. PATLICAN ve BASUR,FİSTUL TEDAVİSİ
    HEMOROİD (BASUR) hastalığının ilaçla tedavisinin olmadığını, mutlaka cerrahi müdahele gerektiğini bildiren gazetelerde sık sık ilanlar görürsünüz.

    Doğrudur. Basur hastalığını tam tedavi edebilen bir ilaç henüz bulunamamıştır. Amerika ve Almanya gibi dev ilaç Endüstrileri, Hindistan Japonya gibi nebati menşeyli ilaç üretenler de maalesef bugüne kadar bir çare bulamamışlardır. Halbuki yapılan yapılan bir istatistiğe göre insanların %35 i bir diğerine göre de %55 i bu dertten muzdariptir.

    Bugün tatbik edilen cerrahi yöntemler:

    1-Fistülü lastikle boğup çürüyen kısmı koparmak.

    2-Bıçakla veya lazerle kesip dikmek.

    3-Lazerle eritmek veya yakarak kotarize etmek.

    Bulunduğu yerin hassasiyeti ve Enfeksiyonlara müsait olması nedeni ile bilhassa hanımlarda problem olmaktadır.

    Halbuki Ecdadımız bunu doğal bir yolla Ağrısız,sızısız kesip biçmeden tedavi etmeyi başarmış. Şahsen ben de bu hastalıktan böyle kurtuldum. Bana yapılan tavsiye patlıcan saplarını kaynatıp içmem şeklindeydi. Kaç tanesi ne kadar suda ne kadar kaynatılıp ne kadar içilecek belli değildi.

    Aşağıda tarif edeceğim kaynatma ve kullanma tariflerine lütfen aynen uyunuz. Kaynama süresinin azlığı-çokluğu,tencere kapağının açılmadan kendi kendine soğuması. Beş gün sürecek tedavinin perhiz ve Antibiyotik ile aynı zamanda yapılması çok mühim. Bunlara aynen uyulduğu taktirde Allah ın izni ile beşinci günün sonunda ne fistül ne ağrı ne kanama yani BASUR diye bir derdiniz kalmayacak.

    TEDAVİNİN TARİFİ


    10 adet patlıcanın (Bostan patlıcanı olmasın) yeşil sap kısmını patlıcandan ayır. Temizce yıka; bir tencerede 10 bardak suyla kaynat. Kaynamaya başlayınca tencerenin kapağını kapat.* Alevi iyice kıs, yarım saat * yavaş yavaş kaynasın sonra ocağı kapat. Kapağı açmadan * kendi kendine soğusun. Soğuyunca içindeki sapları at. Sarı rekli suyu buzdolabına koy.

    -Akşam yatarken aç karnına 1 su bardağı iç.

    -Sabah Kalkınca aç karnına 1 su bardağı iç.

    10 bardak su olduğuna göre bu tedavi 5 gün sürecek. Bu 5 gün içinde Sirke, Turşu, Domates, Bulgur, Çilek, Acı Biber yasak sonra hepsi serbest. Demir sandelyeye, taşa oturmak bunlara çıplak ayakla basmak ebediyyen yasak.

    Hamilelikten dolayı oluşan veya yakın bir zamanda meydana gelmiş Hemeroidlerde perhizi de aynı zamanda yapmanız şartı ile tedaviniz bu kadardır.

    Eski Hemeroidlerde fistülün içinde muhtemelen iltihap vardır. Bu yüzden vucut onu geri çekemez. Doktorunuza danışarak uygun bir antibiyotik ile bu iltihabı bertaraf etmelisiniz. Böylece patlıcan suyunu, perhizi, antibiyotiği aynı zamanda tatbik etmelisiniz.

    Allah ın izni ile zahmetsiz, masrafsız, anadan doğmuş gibi bu dertten İnşallah kurtulursunuz . Tek borcunuz sadece hayır dualarınız. Siz de etrafınızdakilere duyurarak onların da kurtulmasına vesile olun.


    Alıntıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel bilgileri paylaştığınız için teşekkürler. Bahsettiğiniz kürü annem de uygulamışti ancak fayda görmedi. Bünyeden bünyeye fark ediyor galiba.

      Sil
  87. Bu dertten bende muzdaribim ne yazık ki.18 yaşındayım ve 6 senedir bu dertle uğraşıyorum.Denemediğim ilaç kullanmadığım krem ve bitkisel ilaç kalmadı ve hiçbiri fayda etmedi.Sizin sayfanıza rastladım ve denemekten hiçbirşey çıkmaz diye düşünüyorum.Allah'ın izniyle inşallah sizin sayenizde kurtulurum bu illet hastalıktan.Rabbim bu hastalıktan muzdarip olan tüm kardeşlerime şifa versin.Bilgilendirmenizden ötürü çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Hayırlı acil şifalar dilerim. Umarım acilen kurtulursunuz.

      Sil
  88. Bendede meme var yaklsik 3 hafta once basladi denemekten zarari cikmaz diye dusunuyorum 7 gun sonra sonuvu yazicam by:lo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hayırlı acil şifalar versin. Umarım bir an evvel kurtulursunuz.

      Sil
  89. bendede sisme var kasinti oluyor bebek emziriyorum yan etkisi var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli kardeşim, hurma şifadır. Üstelik emziren annelerde sütün artmasına sebep olur. Arkadaşım bu kürü hamileyken uyguladı. Bir sıkıntı ile karşılaşmadı. Sorun olmaz diye düşünüyorum. Acil şifalar dilerim.

      Sil
  90. Sayin urfa tutkunu bu arada allah sifa versin annene benim beş aydir gecmeyen kanamam var bu kesin çozum mu Eger olursa size omur boyu dua ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vedat Bey, deneyen tüm yakınlarımda bu şikayetlere kesin çözüm oldu Allah'ın izniyle. Umarım sizde de şifa olur. Deneyin pişman olmazsınız. Allah şifa versin.

      Sil
    2. Tesekurler insallah sifa olur

      Sil
    3. Amin. Inş. Böylece biz de dualarinizdan nasipleniriz kısmetse =)

      Sil
  91. arkadaşlar bende basurle nükseden ve kanamalı bi hemoroit hastasıyım ilk önce şunu bilmelisinizki hemoroit kalın bağısak pisliği toplardamarlar yoluyla atamamasından meydana gelen ve bu yolla toplar damarın kabızlık ve ıkınma zorlanması ve çatlaması sonucu gelen bi hastalıktır ameliyat dahil hangi yolu denerseniz deneyin tmamen iii olacak diye bişi söz konusu değil ama kalıcı olarak durdurmanın bi yolu var o daecz anelerde satılan va sadece 9tllik(VICKS)TİR

    YanıtlaSil
  92. Çok çok sağolun varolun allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden. Hayırlı günler.

      Sil
    2. hocam bendede ağrı var günlerdir.hurma yı yiyorum çekirdeği ile.4. gün pek bi etkisi olmadı.bazen ağrı azalıyor.yumuşama hissediyorum ama.çay cok içiyorum.beslenmemi değiştirmedim..

      Sil
  93. Değerli kardeşim,
    Annem çay tiryakisidir. Çok iciyordu hatta hurmayi çayla yutuyordu. Yalnız çok koyu içmemeye dikkat eder. Beslenme düzenini değiştirdi mi bilmiyorum ama biz ailecek acı çok severiz. Çok çaresiz kaldığı zamanlarda acı yemiyordu, onu biliyorum.
    Size de çok geçmiş olsun. Rabb'im hayırlı acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  94. Daha 17 yasimdayim ve Bendede bu rahatsızlık var ilk baslarda pek rahatsiz etmiyor diye uzerine dusmemistim fakat suan dayanilmaz acı agri ve kaşıntı var bazen gercekten dayanilmaz oluyor doktora gittim verdigi ilaclar kremler pek ise yaramadi bi sonuc alamadim bu aksam tekrar arastirayim dedim sizin sayfaniza denk geldim Allah razı olsun sizden insallah bu sefer çözüm olur simdiden tesekkur ediyorum annenizin ellerinden öpüyorum tek isteğim Allahin izniyle su rahatsizliktan kurtulmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili kardeşim,
      Şifanın nereden geleceği hiç belli olmaz. Annemin teyze kızı eczacı. Kendisine hemoroid için ilaç almaya gelen bir hastaya bu kürü önermiş. Bir dene, olmazsa bir hafta sonra gel ilacını vereyim demiş. Adamcagiz bir hafta sonra "kkaç yıldır bu derdi boşuna çekmişim, bir haftada geçti" diye dualar ederek gelmiş. Benim çevremden, yüzyüze görüştüğüm insanlardan uygulayıp da 'geçmedi' diyen olmadı hiç. Umarım sizin için de şifa vakti gelmiştir. Çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin. Hayırlı haberlerinizi duyarız inş.

      Sil
  95. Dördüncü seviye hemoroid var bende ,Bu kürü denemeye başladım, sonuçlarını buraya yazacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun kardeşim. InşaAllah iyi gelir. Rabb'im şifa versin.

      Sil
    2. Çok teşekür ederim, inşallah sizin sayenizde bu dertten kurtulacam, psikolojimi bozdu hastalık , ameliyat yapmak da istemiyorum ,inşallah, Rabb'imin yardımıyla bunu da atlatacağım.

      Sil
    3. İnş kardeşim. Her şeyin bir çaresi vardır. Rabb'im şifanızı versin. Acilen kurtarsın hayırlısıyla.

      Sil
  96. bnede denemedim henüz ama çok mutlu oldum yazınızı okuyunca. inşallah çare olur...
    allah sizden razı olsun faydası olur yada olmaz düşünüp paylaşmış olmanız bile güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden. Güzel düşüncenizden ötürü Allah sizden de razı olsun. Umarım hayırlısıyla şifa olur değerli kardeşim.

      Sil
  97. SEVGİLİ KARDEŞİM BEN BU HASTALIĞI YILLARDIR ÇEKİYORUM YAPMADIĞIM ŞEY NEREDEYSE KALMADI ARTIK KABULLENDİM DİYORDUM Kİ SENİN BU YAZINI GÖRDÜM VE BUGÜN DENEDİM.YÜCE RABBİM, BANA VE RABBİMDEN ŞİFA BEKLEYEN HERKEZE İNŞALLAH ŞİFASINI VERSİN VE BU HASTALIKTAN HEPİMİZİ KURTARSIN İNŞALLAH. ALLAH SENDEN VE TEYZECİĞİMDEN RAZI OLSUN. SELAMETLE KALIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizden. Amiiin. Değerli kardeşim, başta siz sonra tüm sıkıntıdakilere Rabb'im şifa versin. Inş vakti gelmiştir şifanızın. Bu güzel mesaj için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  98. Sabah olsun ilk isim hurma alip denemek olacak agridan duramiyorum suan zaten wc den sonra 8 saat suruyor vijdansiz agri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cenab-i Hakk hayirli acil sifalar versin. Umarim sifaniza vesile olur kardesim.

      Sil
  99. 1 haftadır bende de hemoroid sorunu başladı,araştırmama göre bendeki iç hemoroid ve sanıyorum 2.evrede.Büyük abdestimi yaptıktan sonra temizlik yaparken elime meme geldiğini farkettim(dışkı esnasında meme dışarı çıkıyor,daha sonra geri içeri giriyor,ağrı sızı herhangi birşey yok) ve daha sonra internette gezinirken yazınızı gördüm ve hurma kürünü uygulamaya başladım.Bugün 5.günüm bir gelişme yok inşallah düzelir benimki de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli kardeşim, Öncelikle çok geçmiş olsun. Her nasip vaktine esirdir derler. Umarım sizin için de şifa nasibinin vakti gelmiştir. Hayırlı günler.

      Sil
  100. Sonuç alan yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız,
      Yukarıdaki yorumlarda var ama çok yorum biriktigi için görememiş olabilirsiniz. Acil şifalar dilerim. Sevgiler

      Sil
  101. Disa cikan memeler icin tavsiye edilen yontem zeytin yagli kucuk bir pumugu gece yatarken anus e koyulur yatilir 3-5 gun bunu dene sifa olur insaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirdiginiz için teşekkürler. Belki birilerine faydası olur.

      Sil
  102. Sa Tarık adım.. bu gün sabah hurma yedim akşam yazınızı.. sonra şaşırdım doğrusu..
    dünde zeytin çekirdeği yuttum.. tuvalet daha rahat..
    Çekirdek çıkıyo galiba ama bağırsak ve sindirim rahatkıyor.
    ben merhem ve fitilde kullanıyırum.. sıcak suya oturma banyosundan sonra..
    10 yıl önce olmuştu uzun zaman sonra yine çıktı..
    insanın canı kı.ında mı atar..
    su içmedim. baharat kullandım. Hafif acı.. genelde demli çay.. bunlar tetikledi galiba..
    urfatutkunu sizede şaşırıyorum 2 yıldır herkese cevap vermişsiniz.. sadece hurma ile çözülmesi biraz mantıksız ama sindirim düzelince bu iş düzeliyor.. Allahım herkese şifa versin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Sevgili Tarık Bey Kardeşim,
      Ben bu yazıyı Allah rızası için yazmıştım. Dolayısıyla gelen yorumlara cevap vermekten yüksünmüyorum. Bir kişiye fayda etse kâr kârdır.
      Size de çok geçmiş olsun. Yazdıklarınız okuyanlara fayda olur inş. Ve emin olun sadece hurma ile çözülüyor ÷) Tabi Rabb'im izin verdi ise. Hayırlı acil şifalar diliyorum. Saygılar,

      Sil
  103. Sa Tarık.. ben. Yine..
    dış hemoroidim vardı.. inanılmaz acı çektim 4 gün..
    5.gün rahatladım.. sırasıyla anlatıyorum önce procto gyvenol krem ve aynı marka fitil kullandım.. 2 gün.. çok rahatladığımı söyleyemem. Sonra kortos fitil proctolog krem ve daflon tablet..2adet sabah 2adet akşam.. bir hafta sonra birer adet e düşecek.. günde 3 defa ılık suya oturun 15 dk. Baharat acı turşu yağlı ağır ve kızartma yerine.. haşkanma veya ızgara yemeyi tercih edin.. lifli gıda tüketin.. bide yatmadan önce 3 adet zeytin yenirse çekirdegini sivri yerini köreltip yutun.. hiç merak etmeyin sıkıntı olmaz hatta sindirim rahatlıyor.. salata yemeyide unutmazsanız 5. Gün acı bitiyor iyileşme başlıyor.. Allah şifa versin.. Büyük acı çekmiş biri olarak paylaştım.. Allah rızası için .. hurma yoksa zeytin de olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam. Kardeş Allah razı olsun. Ne kadar güzel, ince ince yazmışsınız. Inş birilerine faydası olur. Bu arada zeytin çekirdeğini duymuştum. Allah herkese hayırlı acil şifalar versin.

      Sil
  104. Arkadaşlar affınıza sığınarak uzun bir yazı yazacam başımdan geçenleri ve yaptıklarımı umarım birilerine yararım olur.

    Acıyı çok severdim. Son zamanlarda ne zaman acılı ve baharatlı birşeyler yesem popoda makatta bir şişme oluyordu (bunuda banyoda duş yaparken farkına vardı idim, insan başına gelmeden ne olduğunu anlamıyor galiba pek ciddiye almamıştım). 2014 'ün sonlarına doğru lavabodan çıktıktan sonra popoyu su ile temizlik yaptıktan sonra peçete ile kurulama yapınca açık renkte kan görmeye başladım peçetede. Bu olay bir kaç gün daha devam edince işin ciddiyetini anladım. Bazen iç çamaşırdan pantola bile sirayet ediyoru kan lekesi. Kanama devam ettikçe kabus gibi oldu her şey. Yolda yürüyemez hale geldi idim (Acaba leke oldu mu? yine diye).

    Pisikolojim bouzldu idi, 1 ay boyunca doktor 'a gitmek için düşündüm. Bu 1 ay zarfında internetten sürekli araştırma yapıyordum, bu olay nedir ? nasıl düzelir ? diye. En sonunda bi cesaret edip doktora gittim. Muayene sonucunda hafif hemoroid başlangıcı ve çatlak (sanırsam fissür idi ismi) varmış (hafif olduğu için sevinsem mi ? çatlak olduğu için üzülsem mi ? diye ). Doktor 2 adet krem verdi (Bu kremler doktor tavsiyesi iledir, kendi seçimim yada sağdan soldan duyduklarım ile değildir). biri Madecassol diğeri Proctolog. Bir de Sıcak su oturması günde mümkünse 3 defa olmak üzere tavsiye etti. Ben sadece sabah ve akşam yapabildim. Bu arada günler bana zehir gibi geliyordu, ağız tadı ile yemek yemek artık mümkün değildi. Derde düşen herşeye sarılabiliyor, bende öyle yaptım.

    Kremleri kullandım ve sıcak su oturmaları yaptığım sürede kanamaları azaldı idi, artık 2 gün yada 3 günde bir kanama oluyor idi. Ancak bir şeyler düzeldi derken olay yeniden tekrar edince, moral yeniden sıfırın altına düşüyordu. Ben bu hastalığı Allah'ın izni ile yenecem dedim. Moralimi hep yükseltmeye çalıştım.
    İnterneten yaptığım araştırmaların birinde (paylaşımlarından dolayı kadınlakulubu'ne yazan hanımlara teşekkür ederim) böğürtlen kökü diye bir tavsiye vardı (2 hafta devam etmek üzere sabah ve akşam aç karna kaynatıp suyunu içilmesi). Ben bunu yaptım ve bir nebzede olsun şişlik inmesi hissettim. (Kana lekeleri yine 2,3 günde bir yineliyordu kendini) Ancak yeterli olmadı diye düşünerek yeni tavsiyeler aradım. Bir programda birisi soyulmuş sarımsak dişinin fitil olarak kullanılmasını tavsiye ettiği birisinin 2 ay içinde iyileştiğini belirmişti. (Bu sarımsak olayı benim aklımın bir kenarında kaldı) Ben bunuda yaptım 2 aya yakın sarımsak'ı fitil olarak kullandım. Ancak tam olarak istediğim olmadı idi. Başka bir tavsiyede ise soyulmui sarımsak dişlerinin saf zeytin yağında 4,5 gün bekletilip, 1 hafta fitil olarak kullanılması idi.

    Bu arada bögürtlen yapraklarını (kökten yaprağa geçtim) kaynatıp içiyorum (sabah ve akşam aç karna) ve 3 haftadan beride zeytiğınyağında 4,5 günlük bekletilmiş sarımsak dişerini fitil olarak kullanıyorum ve >>> Eskisine göre daha iyi durumdayım (Moralim düzeldi) <<<. Yaptığım olay şu: Zeytin yağında en az 4 , 5 gün beklettiğim soyulmuş sarımsak dişlerini alıp üzerine bir miktar progtolog sürüp makata fitil olarak yerleştiriyorum. Bir süre daha devam etmeyi düşünüyorum bu olaya. (Arkadaşlar bunu yaparken vücuda zarar verip vermediğimi bilmiyorum, dediğim gibi insan derde düşünce herşeye sarılıyor).

    Bazen üst üste o kadar çok şey yaptığımı düşünüyorumda, hangilerini faydası oldu yada zararı oldu/oldu ise bilemiyorum. Artık acılı ve baharatlılardan uzak duruyorum. Mümkün olduğunca imkan dahilinde hemoroid / basur 'u azdıran yiyeceklerden de uzak durmaya çalışıyorum.

    Bu durumu (bela/hastalık/dert) ancak yaşayan anlar. Bu yüzden bende buradan birilerine birşeyler anlatıp gayretten vazgeçmeyip, Benim yaptıklarımı yapmasanız bile; moralleri benim gibi bozulsada yeniden yükseltmek gerektiğini belirmek istiyorum.

    Urfa Tutkunu bey'e de bu paylaşımcı blog'dan ötürü teşekkür ederim.

    Herkese Acil şifalar diliyorum.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degerli kardeşim,
      Çok geçmiş olsun. Umarım yazınızı okuyup faydalananlar çıkar. Siz de hurma kürünü deneyin. Inş pişman olmazsınız.
      Hayırlı acil şifalar diliyorum.

      Sil
    2. Yazının sonunda Urfa Tutkunu bey'e diye teşekkür etmiştim. Sanırsam Urfa Tutkunu hanım'a diyerek teşekkür etmeli idim. Kusura bakmayın lütfen.

      Sil
    3. Hic problem degil, oluyor boyle vakalar :)

      Sil
  105. Öncelikle herkese saygılarımı sunarım.Ben 18 yaşındayım.Belirtilere bakılırsa bu sorun bendede var.1-2 haftadır hafif kanamalar vardı ama bu son 2 gündür baya arttı sizce bu neyin belirtisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence daha fazla ilerlemeden hurma kürüne başlamanızin belirtisi. Allah şifalar versin.

      Sil
    2. Teşekkür ederim.Herkese Allah şifalar versin

      Sil
  106. Merhabalar bildiğimiz hurmayı çekirdeklimi yiyeceğiz yoksa hurma kürü farklımı oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bildiğimiz hurmayı yukarıda yazan sayılarda çekirdekli yiyeceksiniz.Geçmiş olsun.

      Sil
  107. 2 aydır bu dertten mahvoldum,bazan ölmek istediğim oluyor acıdan ağrıdan..denemediğim şey kalmadı,eğer geçerse neyin sebep olduğunu bile bilemeyecek kadar çeşitli ilaçlar kullanıyorum.bitkisel ilaçlar,merhemler,fitiller,çaylar...yrın ilk işim hurma alıp bu kürü denemek istiyorum AllAHIN İZNİYLE.bi tesadüf çıktınız karşıma belki de bir işaretti.inşallah faydasını görürüm şu an hayatım zindan gibi.Allah sizden razı olsun,ne muradınız varsa versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli kardeşim her şeyde bir hayır vardır. Belki şifanızın vakti geldi ki Rabb'im size bu sayfayı buldurdu. Hayırlısıyla acilen kurtulmanızı dilerim. Güzel dualarınıza aminn

      Sil
  108. Denediğim bir kremi hemoroid için önerebilirim. Satın alma linki falan vermeyeceğim, siz güvendiğiniz bir yerden alın. Tamamen bitkisel ve yağ özlerinden oluşmuş durumda. Kremin ne işe yaradığını anlatan video : https://www.youtube.com/watch?v=dERDuYl-gGI

    YanıtlaSil
  109. mrblar bn yaklşk bi haftadr bu eziyeti yaşyorum doktora gttm surup ve krem verdi şurup dışkıyı yumşrken kremde makatı uyştryo ama yine ağrı sızı olyo bu hurma olayını denemk isterm ama ilk günden acısını alyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Vedat Bey,
      Allah şifalar versin. Kullananlar acısı hemen geçmiyor ama kısa sürede geçiyor diyorlar. Umarım sizin için de şifaya vesile olur.

      Sil
  110. bakın kardeşlerim iç basur olsun dış basur olsun çaresi hemocare krem bende inan madımama denemek için alıp kullandım daha2 günü kanamalarım kesildi yeminle lütfen alıp deneyin dua edeceksiniz/95 yeminle etkili

    YanıtlaSil
  111. HEMOCARE CREM ALIP KULLANIN İSTER BANA İSTER YAPANA DUA EDECEKSİNİZ

    YanıtlaSil
  112. BIRAK ÇEKİRDEYİ FALAN KESİN ÇÖZÜM (2GÜNDEHEMOCARE)SADECE 2 GÜNDE AĞRI ACI MEMEKANAMALARA SON ALIN DENEYİN HİÇMİ AMA HİÇ PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.