1 Şubat 2010 Pazartesi

2009 AYINTAP-URFA GEZİM-1

Bir haftadır aranızda yoktum. Urfa Tutkunu gitse gitse nereye gider, tutkusuna, Urfasına tabi ki. Elhamdülillah dopdolu bir hafta geçirdim Sürme Gözlüm Urfam'la. Ama rüzgar gibi geçti. Nasıl başladı nasıl bitti anlayamadım, doyamadım da...
Gezimin ilk gününü Antep'te geçirdim. Orada çok güzel bir hediye aldım, ne mi, yapraksarma Ablamın ( yapraksarma.blogcu.com ) evine konuk olup kendisiyle tanıştım. Muhteşem bir tecrübeydi benim için. Sevgili Ablacım beni ve halamı çok güzel ağırladı. Onunla görüştüğüme ne kedar sevindiğimi tarif edemeyeceğim. Tüm ayrıntıları sizinle paylaşacağım inşaAllah. Şimdilik sadece bir girip selam vermek istedim. Yeni yazıda görüşmek ümidiyle.

(İlk yayın Tarihi 12.10.2009)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.