1 Şubat 2010 Pazartesi

11 NİSAN




Bugün yeniden doğdum yepyeni bir hayata,
En büyük sevinçleri yaşadım bu dünyada,
Yıllar önce bu gündü Urfam işgal altında,
Yırttı zincirlerini, doğdu tekrar hayata.


11 Nisan gününde Urfam kurtulmuş birden,
Fransızlar yenilmiş, çıkmış halkım zilletten,
Güzel Rabb’ e şükürler yağdırırım gönülden,
Minik kelebeğimi bize vermiş yeniden.

Ben bugün çok mutluyum, ne desem az kalacak,
Benim biricik kuşum, Urfam hep şahlanacak,
Kim bilir orda nasıl coşkuyla kutlanacak,
Kocasinan uzaktan sevinip ahlanacak.


KOCASİNAN11.04.08 / KONYA / 14.16


Urfa'nın Kurtuluşunu simgeleyen 11 Nisan beldesi Suruç ilçesinde bulunmaktadır. Eski adı Aligör'dür.


(İlk yayın Tarihi 25.04.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.