1 Şubat 2010 Pazartesi

yapraksarma' dan TARHANALI SIKICIK




yapraksarma (yapraksarma.blogcu.com) Zeynep Ablam'ın sayfasında gördüğüm bu tarifi Ramazan'ın son gününde denemek nasip oldu. yapraksarma'dan alıp denediğim her tarifte olduğu gibi, bunda da karnım doyana kadar resmini çekmeyi akıl edemedim :) Yoğurtları biraz karışmış görünüyor, çünkü tepsinin kenarında kalan son kısımdan çektim resmi yemeğin sonuna doğru. Tarifi ayne uyguladım. Sadece düğüyü (ince bulgur) ıslatmak için yarım değil bir bardak su kullandım, çünkü yarım az geldi benim elime göre. Bulgurlu yemekler sevenler için ideal bir tarif. Denemenizi tavsiye ederim. Tarife aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
Afiyet olsun.

(İlk yayın Tarihi 19.10.2009)

2 yorum:

  1. çOK DEĞİŞİK BİR TARİF OLMUŞ.eLLERİNİZE SAĞLIK.

    sEVGİLER;

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Aycan Hanım. Hoşgeldiniz bloğuma.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.