1 Şubat 2010 Pazartesi

URFAM FOTOĞRAFLARI

Bir haftadır yıllık izinde şehir dışında olduğum için sizlerden uzak kaldım. Uzun bir süredir de Urfam'da çektiğim resimleri eklemeye ve tutkumu sizlere resimleriyle tanıtmaya çalışıyorum. Ancak resim ekleme komutu sürekli hata veriyordu ve bugün nihayet çalıştı. Bugün de yanımda kendi çektiğim resimler yok (Şu an ablam hilaltimur.blogcu.com'un evindeyim). Dolayısıyla bendeki diğer Urfa resimlerinden ekledim. Beğeninize sunuyorum.

Rızvaniye Camisi:








Bahçeden Rızvaniye'ye bakış:





Bir başka açıdan Rızvaniye Camisi:


Halfeti:

Urfa Kal'ası:

Harran:


Urfa Hacılar Çarşısı:

Harran Bazda Mağaraları:


Canım Urfammm:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.