1 Şubat 2010 Pazartesi

Hayırlı Cumalar-Helikopter Kazası




Hayırlı Cumalar,Çarşamba günü yaşanan helikopter kazası ile, her duyarlı vatandaş gelecek güzel bir habere kilitlendi. O gün bu gündür bir türlü netice elde edilemedi. 21. yy Türkiye'si halen bir enkazı bulamadı. Bunu beynime açıklayamıyorum. Sis, kar, vs.. bir bahaneyi içim kabul etmiyor. Hayatım boyunca hiç bir siyasi parti tutmadım ve hep İslam büyüklerinin ettiği gibi "siyasetin şerrinden Allah'a sığınırım" diye dua ettim. Partisi, siyaseti, bir yana; üzerine siyasetin kiri bulaşmamış "Temiz İnsan" için çarşambadan beri (her duyarlı Müslüman gibi) dua etmekteyim. Dilerim ki şu Mübarek günün hürmetine Allah memleketimizin birlik bütünlüğünü bozmasın. Bozmak isteyenlere de fırsat vermesin. Muhsin Yazıcıoğlu' nu bu memlekete, yaşlı anasına, ailesine, çocuklarına bağışlasın. Dualar o ve yanındakiler için. (Kazadan bu yana dokuz ay geçti. Sonuç????!!!)

(İlk yayın Tarihi 27.03.2009)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.