1 Şubat 2010 Pazartesi

"SAN'A ULAŞMAK İSTİYORUM EY SONSUZLUĞUN SAHİBİ"




Cenab-ı Hak rahmet etsin. Ömrü boyunca Dini için, Vatanı için çırpınan bir yiğide; yatağında ölmek elbette ki yakışmazdı. Allah şehitlik makamı nasip etsin. Sağlığında kıymeti bilinmeyen bir "Temiz İnsan", bir "Sağlam Adam" dünyadan ayrıldı. "San'a ulaşmak istiyorum Ey Sonsuzluğun Sahibi" demişti. Ve ulaştı. Ne parti tuttum, ne siyasetle bir işim oldu bu yaşıma kadar. Ama şunu açık yüreklilikle söylüyorum ki, o hayatı boyunca İslam çizgisinden sapmamış gerçek bir liderdi. İslam'a olan saygısı, bağlılığı, vatan sevgisi, yapılan her şeye rağmen insan sevgisi, dürüstlüğü, sapasağlam duruşu ile hatırlayacağım Muhsin Yazıcıoğlu'nu. Allah Cennet'te CemalUllah'la şereflendirsin.

(İlk yayın Tarihi 28.03.2009)

2 yorum:

  1. Hiç bir siyasetçi için bu kadar üzülmedim ,ağlamadım.Onun hayatını yaptıklarını okuyunca onu çok sevdim.Can özünden besmeleyi çekmiş adam gibi adam diyebileceğim insanlardan biridir.Rabbim o beyaz atıyla cennetle koşmayı nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  2. Amin. Zaten o bir siyasetçi değildi bence. Dava adamıydı. Ama ne yazık ki bu memleket onu kaybettikten sonra anladı...

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.