2 Şubat 2010 Salı

EV YAPIMI MAYONEZ

Seneler once televizyondan aldigim bu tarifi denemistim ve ilk denememde bile muhtesem olmustu. Hem temiz hem kolay. Tat, kivam ve renk olarak hazir mayonezlerden hic farki yok. Tavsiye ederim. Iste tarifimiz:

* 1 yumurta
* 1 yemek kasigi sirke
* 1 yemek kasigi limon suyu
* 1 tatli kasigindan biraz az tuz
* 1 orta boy cezve dolusu sivi yag

Yumurtayi robotta cirpin. Sonra tuz atip tekrar cirpin. Limonu ve sirkeyi ekleyip tekrar cirpin. Sonra yagi ip gibi sicim sicim ekleyerek mikserinizi KESINLIKLE hic kapatmadan surekli cirpin. Burasi biraz yorucu gelebilir. Ayakli mikseriniz varsa daha iyi olur. Zamanla koyuldugunu goreceksiniz. Afiyetle.
(İlk yayın tarihi: 21.01.2010)

3 yorum:

  1. Merhabalar.mayonez tarifi deyince baktım.bundan daha kolay olan bir 1 tarif var bende sürekli onu yapıyorum.misafir geldiğinde 1 kullanımlık oluyor.1 dk gibi kısa bir sürede mayonez hazır oluyor.tavsiye ederim.
    Tarife Bakmak isterseniz... http://yusuflayiz.blogspot.com/2010/01/ev-yapm-mayonez.html

    Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, hemen bakıyorum inş.

    YanıtlaSil
  3. Önemli değil bende teşekkür ederim.Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.