21 Nisan 2021 Çarşamba

Açıversen Ya Kapıyı


Şöyle bir düşünüyorum da, 
Sen güney kutbunun parlayan yıldızıyken,
Ben kuzey kutbunda kalmışım sanki. 
Sen kalbimin en yakınıyken, 
Ben öte yana koşmuşum sanki. 
Neden böyle oldu ki? 
Oysa Sen sevginin adısın, 
Yüreğimin en berrak tarafısın, 
Sen ömrümün güneşi, 
Ciğerimin ateşi, 
İşte kapındayım yeniden, 
Titrek ellerimle çalıyorum aniden, 
X, y, z beni duymuyorsa ne çıkar, 
Tek Sen duysan bana kâr, 
Açıver de kapını, bu yorgunu içeri al. 
Takatim kalmadı, bak dilim artık lâl, 
Tek Sen'i isterim, 
Gayrıyla konuşmak ağrımdır benim,
Yormazsın Sen, yorulursun gerekirse, 
Dert vermezsin insanın sırtına, yüklenirsin ne gelirse, 
Açıver hele Gül Yüzlü, Pamuk Elli, 
Ömrümün gülü gülistanı, canım Nebî, 
Kapında bekliyor bu yorgun fakir, 
Gülüver de silinsin dertleri bir bir... 

21 Nisan 2021/KONYA/00.23

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.