2 Ekim 2020 Cuma

Mısır Kovasından Kalemliğe, Peçete Dekupaj Çalışmalarım


Merhaba Sevgili Blog Dostları,
Bu sene yazın başlarında yaptığım iki adet peçete dekupaj çalışmamı paylaşmak istiyorum sizlerle. Nasıl yapılacağını daha önce ayrıntılı anlatmıştım. Buraya tık tık


Bundan bir kaç sene önce çalışma masamda derin bir kalemlik ihtiyacı olunca bakındım ne alsam diye. Büyük bir market gezdim. Adı "kalemlik" olanlar o zamanın fiyatıyla 15 liradan başlarken, onunla aynı boyuttaki bu mısır kovası 2,5 lira idi. Aynı ürüne neden daha fazla ödeyeyim ki? Tabi ki mısır kovası olanı aldım :) Bir süre bu haliyle kullandım. Sonrası malum :)


Bu kestane şekerini Bursa'dan sevgili Blogger arkadaşım Hatice getirmişti. Kutu çok hoş ve hatıra olunca onu da dekupajla değerlendireyim istedim.


Dekupaj yapacağınız yüzeyi boyarken asla tek kat boya yetmiyor.


Alt yüzey kapanana kadar defalarca ve defalarca boyamanız gerekiyor.


Ama sonunda mutlu sona ulaşıyorsunuz :)


Ve sonrası işte bu :)


Bu da kestane şekeri kutumun son hali.

Yeni bir yazıda görüşmek ümidiyle. Umut hep vâr olsun.

2 yorum:

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.