28 Nisan 2010 Çarşamba

Son Durum

Merhabalar;
Yorumlarınız, mesajlarınız, telefonlarınız ne kadar sevindirdi Aslıhan'ı anlatamam. Hepinize canı gönülden teşekkürler. Biyopsi sonrası elbetteki halsiz ve güçsüzdü. Bir ara da tansiyonu fazlasıyla yükseldi, sanıyorum heyecan ve stresin büyük rolü oldu bunda. Ama akşama kadar gözetim altında kaldığı için doktorları hemen müdahale ettiler ve şükür tansiyonu normale döndü. Elbette ki ağrısı var, ancak şükür iyi. Alınan parça 7-10 gün arasında neticelendirilecek. Şu an Aslıhan evde ve beklemedeyiz. Dualarınızla yanımızda olduğunuzu ben de Aslıhan da hissettik. Dostluk gibisi var mı bu dünyada.
Bir gelişme, bir değişme olursa mutlaka bilgi vereceğim. Netice kesinleşince de bilgi vereceğim ki biliyorum gerçekten merak edip endişelenen dostlarımız çok.
Selametle...
Hilal

29 yorum:

  1. slm gecmis olsun
    inallah hayirli haberler bekliyoruz AEOLUN

    YanıtlaSil
  2. Aslıhancım , bizim için çook önemlisin, Allah acil şifalar versin neticenin iyi olması için dua ediyorum..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hilal,Aslıhan'ın inşaallah sağlık haberlerini de alırız,Rabbime emanet olun,selam ve sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun acil şifalar arkadaşımıza rabbim dermansız dertlerden korusun inşallahh

    YanıtlaSil
  5. Aslıhancığım umarım sonuçları aldığında ferahlarsın hayırlı haberlerini bekliyoruz sevgili Hilal Rabbimden şifa dileriz dua ederiz ve mutlaka karşılık buluruz inşaallah canım sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  6. sa.Aslıhancığım,canım bu günler çabuk geçer zor gibi görünsede,zaten RABBİM,sevdiği kuluna hastalık verirmiş imtihanı geçen kullardan olmayı RABBİM nasip etsin cümlemize sağolsun Hilal ablan bilgilendirdi sevgi ve dua ile..A.E.O

    YanıtlaSil
  7. Daha iyi olduğuna sevindim canım.
    İnşallah basit bir şey çıkacağına inanıyorum.Kafanı rahat tut.Her zaman aklımdasın,dualarım seninle seni seviyorum canım...

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin..

    YanıtlaSil
  9. İnşallah tahlil sonuçları çok iyi çıkar.dualarımız seninle.Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  10. selamun aleykum.

    insALLAH sonuclardan kotu birsey cikmaz.canim arkadasim kendini cok mu yordun bilmiyorumki,elbet buda bir sinav,insALLAH sen yuz akiyla cikacan.rabbim sifa versin.insALLAH yine aramizda gorecez seni.rabbime emanetsin.

    YanıtlaSil
  11. cok gecmis olsun..
    Allah sifalar versin arkadasim..
    en kisa zamanda sagligina kavusmani ve burada bizlerle olmani diliyorum
    cok selamlar,
    dua ile..

    YanıtlaSil
  12. güzel kardeşim benim hastalığından yeni haberdar oldum .rabbim acil şifalar versin inş .bu imtihanı en güzel biçimde geçireceğini biliyorum
    hilalcim sende saolasın haberdar ettiğin için .rabbim görmemişe döndersin . şafi ismiyle tecelli etsin inş . aeo sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  13. çok geçmiş olsun güzel haberler alırsınız inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Aslıhancığım iyi haberlerini bekliyorum canım umarım daha iyisindir dualarımdasın sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Aslıhan,
    Çok çok geçmiş olsun.
    Rabbim acil şifalar versin.
    İnşallah bir an önce bu sıkıntılı günleri atlatırsın.
    Bizi habersiz bırakmadığı için Hilal'e de çok teşekkür ediyorum.
    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun.sonuçlar iyi çıkar inşallah.Allah şifa versin..

    YanıtlaSil
  17. Rabbim acil şifalar versin inşallah..

    YanıtlaSil
  18. Canım kardeşim,Cahide'den güzel haberlerini aldım elhamdulillah,maşaallah.
    Rabbime emanet ol,cuman mübarek olsun,en kalbi dualarımla...

    YanıtlaSil
  19. Aslıhan cığım,

    Hastalığın nasıl bizi üzüyor anlatamam.İnşaallah test çokiyiçıkar, hayırlısı ile sağlığına kavuşursun canım. Tel numaran olsa, hemen aramak isterdim ama numaranı bilmiyorum.Buradan bizi bilgilendirdiğiniz çok iyi olmuş. Dualarımız seninle canım kardeşim...

    YanıtlaSil
  20. inş .sonu hayra çıkar canım, bol dua edelim arkadaşımıza...

    YanıtlaSil
  21. Aslıhancım yavrum şimdi gördüm blogta çok geçmiş olsun güzelim, ALLAH acil şifalar versin dualarımız seninle beraber,sonuçların temiz çıkar inşallah.daha çok gençsin atlatacağına eminim ALLAH'ın izniyle bişeyciğin kalmayacak yavrum, moralini yüksek tut ALLAH'a emanet o kızım, seni seven SACİDE teyzen.

    YanıtlaSil
  22. Aslıhancığım iyi olduğun haberini aldım çok şükür ben hatim için cüzleri dağıttım okuyabilecekmisin bilmiyorum bana haber bırakırsan sevinirim hatim bloğumda bekliyorum sağlıkla kal canım

    YanıtlaSil
  23. Esselamu aleykum,
    güzel kardeşim inşaallah daha iyisindir,şifa niyetiyle zemmzem içmenide hatırlatırım,tez zamanda sıhhat bulursun inşaallah,emanet edilenlerin en eminine emanet ol,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  24. canım çok çok geçmiş olsun dularım seninle..

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  25. Canım geçmiş olsun Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  26. Canım iyileştinmi bir ses ver ,meraktayız..:(

    selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  27. Aslıhancığım,
    unuttuğumu sanma :) inşaallah iyisindir ve tez zamanda dönersin canım kardeşim benim.

    YanıtlaSil
  28. Allah acil şifa versin arkadaşımıza, dualarımız onunla..

    Elinizi onun başına koyarak;
    “BİSMİLLAH-İ ŞAFİ
    “BİSMİLLAH-İ KAFİ
    ” BİSMİLLAH-İ MAAFİ”
    “Vesallalah-u aleyhi vesellem”
    Duasını okuyun İnşaallah Allah (celle celaluhu ) Şifa verir.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.