13 Nisan 2010 Salı

CANIM BENİM


Limon, en sevdiğim yiyecek. Ve “Limon Çiçeği”, hiçbir hayırsıza konduramadığım tamlamam. Ta ki seni tanıyana kadar…


Seninle tanışacağım günü hatırlıyorum. Ne kadar da heyecanlıydım. İlk kez elini tutacaktım. İlk kez yanında oturacaktım. Allah’ım, dün gibi her şey aklımda… Hani ilk göz ağrısı derler ya, bu tabiri hiçbir zaman sevmedim; ama evet, ilk göz ağrımdın benim. Belki son olmayacaktın, ama ilktin işte.


Gözlerin ne kadar güzel yaratılmıştı. Baktıkça bakasım geliyordu, bıkmadan. Ne kadar güzel, ne kadar özeldin benim için. Senden önce “canım” kelimesini hiç kullanamamıştım. Ya da bilerek kullanmamıştım diyelim. Bence bazı kelimeler özeldir. Öyle her önüne gelene sarf edersen bir anlamı kalmaz. Yerinde ve zamanında kullanmalısın ki değerini korusun. Herkese canım dersen hiç biri canın olmaz ki. Kim gerçekten canınsa ona demelisin ancak. Senle tanıştıktan sonra baktım ki sana “canım” demeye başlamışım. İnan başta farkında bile değildim. Demek ki hissedince içinden geliyor söylemek. Ama evet, canımdın benim. Bir zarar gelecek olsa düşünmeden önüne atlayabileceğim, gelecek her sıkıntıya rahat edesin diye göğüs gerebileceğim göz bebeğimsin sen çünkü.


İnsanın içinin kaynaması ne demekmiş senle öğrendim. Çok sevmek, çok özlemek, bir gün ayrı kalsam bende kalan eşyalarını koklamak, senin için kendi planlarımı değiştirmek, yanında çocuklaşmak-şımarmak… Kısaca yaşamaksın sen benim için. Yaşamı fark etmemsin. Canımsın, Limon Çiçeğim’sin. Sarı guzum, Paşam, akıl küpüm, tatlı oğlum; iyi ki doğmuşsun. İyi ki benimlesin. Teyzen seni çok seviyor sarım, bilerek büyü olur mu…



16 yorum:

  1. harika, bayıldım, sabah sabah çok çok duygulandım...
    kesinlikle sevildiğini biliyor, bunu hissederek büyüyor teyzesi. senin yerin onda hep farklı.. sen gidince neden ağlıyor sanıyorsun:)
    çok teşekkürler, bu yazının bir kopyesini oğlumun hatıra sandığına koyacağım, yıllar geçse de kalsın orada diğer hatıralarla...

    YanıtlaSil
  2. Teyzelere boş yere anne yarısı dememişler değil mi?

    YanıtlaSil
  3. Canım, çok içten yazılmış,harika bir yazı..

    Çok şanslı bir çocuk, Tabi anneside...:)

    Hilal ile kardeşsiniz yanlış anlamadım dimi zaten bahsetmiştinde ben anlayamamışım...:(

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hilal abla, altına imza da atayım da paşama tam hatıra kalsın bari, sağol.

    Tosbağalar, haklısınız. Teşekkürler.

    Rumma'cım teşekkür ederim. Evet kardeşiz hilaltimur.blogspot.com ile. Başka kardeşimiz de yok, iki kişiyiz =)

    YanıtlaSil
  5. aaaa sabah sabah ağlattın beni arkadaşım parmaklarına yüreğine sağlık ne güzel ifade etmişsin sevgini yeğenin çok şanslı gerçekten her satırını ardından ne geleceğini merak ederek heyecanla okudum güzel bir hatıra:)
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. Birgülcüm üzülme ben Fındık Kurdunun da teyzesi olurum inş =) Sağolasın güzel yorumun için.

    Papatya Ablam Allah razı olsun. Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  7. güzel kardeşim daha dağıtılmadı cüzler katılım az olduğu için henüz biraz çoğalmasını bekliyorum dağıtmaya başlayınca hepinize teker teker bildirim Allah razı olsun aslında bloglarda ufak birer duyuru yapılsa iyi olacak bloğumda HATİM BLOĞUM olarak yazıyor link de bağlantılarım bölümünde sevgiler kardeşim

    YanıtlaSil
  8. teyze anne yarısı derlerdi inanmazdım. iki yeğenim var biri 11 diğeri 7 yaşında.kendi çocuğum olsa nasıl davranırım bilmiyorum bunlara bu kadar ilgi bu kadar sevgi gösterirken.
    bir dedikleri iki olmuyor üzülmelerine dayanamıyorum.
    akşama kadar ablamı kaç kez arıyorum bilmiyorum nerdeler ne yapıyorlar yemek yedilermi :) öpmeye doyamıyorum büyüyolar ama gözümde hala küçükler...

    rabbim sağlıklı hayırlı ömürler versin inşallah...

    yeğenininde doğum günü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  9. Aslıhancığım,çok duygu yüklü nefis bir yazı kalemine yüreğine sağlık.

    Gerçekten teyze olmak çok güzel,biz de sizin gibi iki kız kardeşiz,ben de yeğenlerimi ve annelerini çok seviyorum,Rabbim acılarını göstermesin(amin).
    Rabbime emanet ol,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. paşa adına ben teşekkür ederim.. O' da aynı duyguları teyzesi için düşünüyordur eminim.. yazın için çok teşekkür ederim.. ( babası )

    YanıtlaSil
  11. Ben bu yazıda kendimi buldum desem yeridir. Ablamın ilk çocuğu için hissettiklerim. İlk teyzeliğim. Anne de olsan yeri hep aynı kalıyor. Oğlum 2,5 yaşında ama hala telefonumun ekranında yeğenim vardır. Herkes teyze olabilir de "gerçekten teyze" olmak çok farklıdır. Bunu anne olunca çok daha iyi anlıyorsun.

    YanıtlaSil
  12. Aynur Ablam bakındım ama ben görememiştim linki. Biraz daha duyurulabilse bence de daha iyi olur. Bu hayırlı etkinliği başlattığın için Allah (celle celaluHu) razı olsun.

    Filiz Hanım çok teşekkür ederim, sayfama hoş geldiniz. Gerçekten insanın hayatının merkezine gelip oturuyor ufaklıklar =)

    Hatice Ablacım güzel duana amin diyorum. Sağolasın.

    Paşamın babası, rica ederim. Ben teşekkür ederim.

    Nuran Hanım güzel yorumunuz için teşekkürler. Sayfama hoşgeldiniz. Size katılıyorum teyzelik konusunda.

    Hepinize sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Teyze anne yarısıdır derler çok doğru bir söz bence.
    Ben Canım Benim kelimesini çok severim Sadece özel birilerine değil kendimi sıcak hiisetiğim herkeze kullanırım.
    Paşa senin gibi tatlı bir teyzesi olduğu için çok tatlı.
    Ben seni çok sevdim ayrıca ....

    YanıtlaSil
  14. Fatma Hanım Allah razı olsun. Ben de Beyza'yı, sizi çok sevdim.

    YanıtlaSil
  15. aslıhancım ne güzel bir yüreğin var. yeğenine duyduğun sevgi çok hoş .tabi anlatımında. teyzesinin bu sevgisiyle büyüyünce oda sevgi dolu biri olacaktır eminim .aeo bu arada sesini duymak çok güzeldi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun ablacigim çok teşekkür ederim. Benim için de sesini duymak çok güzeldi =)

      Sil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.