19 Ağustos 2019 Pazartesi

Blog Yazmak


Bir aşktır blog yazarlığı. Benim blog yazma hikayem de Canım Urfam için başladı. Daha evvel bu konuda bir mim gelince burada bahsetmiştim. İyi ki de bahsetmişim. Bazen çok aktif olamasam da, her an gönlüm gözüm burada. Bloğumu, yazmayı, okumayı, blog vesilesiyle tanıdığım güzel insanları ve burayı seviyorum. 

2008 yılında blog açmış, bir süre beklemiş ve ilk yazımı 03 Nisan 2008'de eklemiştim. İlk bloğum urfa63tutkunu.blogcu.com idi. Sonra urfatutkunu.blogcu.com yaptım adresi. O yıllarda blogcu'nun sürekli sıkıntı vermeye başlaması üzerine pek çok bloggerın yaptığı gibi ben de blogspot'a taşındım. Tabii bloğun blog olduğu yıllardan bahsediyoruz; herkes aktif, herkes yazı ve yorum ekliyor... Bir sabah bir açtık ki baktık bloglarımız açılmıyor, mahkeme kararı ile kapatılmıştır diye bir yazı çıkıyor ekranda. Hepimiz şok olduk tabii. O ara mecburen wordpress'e geçiş yaptım. Bir müddet wordpress'te devam ettikten sonra Blogger dayanışması ile Blogspot'un Türkiye'de yeniden açılmasını sağladık:) Çok şükür o gün bugündür de bloglarımız açık. 

Blog yazmak çok farklı bir duygu. İnsanın blogu bazen en yakın arkadaşı gibi oluyor. Kimi zaman içini döktüğü, kimi zaman tatlı hatıralarını paylaştığı, kimi zaman bir şeyler öğrendiği ya da öğrettiği bir yer  Mesela ben bugün kendimi son derece mutsuz, yalnız, bitkin ve bıkmış hissediyorum. Otururken kendi kendime dedim ki neden bu hali sürdüreceğim? Hadi bloğumu açıp bir yazı ekleyeyim:) Öyle işte. Konuşacak, bir şeyler paylaşacak bir arkadaş bulamadığınız anlarda dahi bloğunuz sizin en yakın arkadaşınız oluyor. 

İnstagramın yaygınlaşmasıyla pek çoğumuzun blogları unutuldu gitti. Ancak ben Instagram'da olsam dahi bloğun yerini benim için hiçbir şey tutmuyor. Elimden geldiği kadar aktif olmaya çalışıyorum eskisi gibi. Ne diyelim o halde, bloglu nice yıllara:)  

3 nisan 2008
13,40
Urfa, nazlı yâr

19 Ağustos 2019/KONYA/00.16

2 yorum:

  1. çok eskiymişsin seeen. şimdi insta yaygın olsa da blog her zaman iyi yaaa. eskisinden daha aktif şimdiki blogçular. bak biraz dolaş. şimdiki bloglar daha tatlııı, blogçular daaa. heey o dönemi hatırlıyom. yani, wordprese geçilen. 2011. o zaman açmıştım blogumu. bloglar halen çok aktif. bişi değişmedi yanii. binlerce milyonlarca blog var yaa. bizim bu blog çevremiz de öyle. yüzlerce blogçu aile gibiyiz. sen de aktif ol hadiiii :) çok keyif alırsın kiii bizim çevredeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Türkiye'nin ilk dönem blogger'larındanım :) Ah zaten o şu an aktif olan blogları bir bulabilsem ben de yer alacağım aralarında ama yavaş yavaş olacak inşaAllah. Mesela bir tanesini buldum bile:)

      Sil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.