4 Ağustos 2014 Pazartesi

Spam Yorum Engellemeyi Bilen Var Mı?

Merhaba Arkadaşlar,
Son aylarda bloğuma çok fazla spam yorum gelmeye başladı. Ve özellikle trafiği fazla olan yazılarıma geliyor. Bunu nasıl engelleyebileceğimi çok araştırdım ancak işe yarar bir çözüm bulamadım. Yorum denetiminde bunları spam olarak işaretleyip siliyorum zaten ancak e-posta kutumun bu yorumlarla dolması beni rahatsız ediyor. Tamamı Adsız, İngilizce ve içerisinde web sitesi linki içeren yorumlar. Adsız yorumları bütün bütün engellemek istemiyorum zira bazen çekinen insanlar bu yolu seçerek yorum bırakabiliyorlar. Bu spam yorumların gelmesini tamamen engellemek için nasıl bir yol izlenebilir? Yorumlarınızı bekliyorum. Hepinize sevgilerimle;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.