23 Mayıs 2014 Cuma

Konya Blogger Workshop Etkinligi-2

Bu yaziyi cok daha evvel yazmayi umud etmistim. Lakin Soma'da yasadigimiz hadise elimi de gonlumu de engelledi, yazmadim. Sponsor olan tum firmalar da bu gecikmeye anlayis gostereceklerdir eminim.

Biz Konyali Bloggerlar belli periyotlarla toplaniyoruz. Ilk bulusmamizdan burada bahsetmistim hatta gazeteye bile cikmistik. Ikinci bulusmamizi ise 10 Mayis 2014 sabahi gerceklestirdik. Ayrintilara bakalim:

Bu etkinligimizi Sevgili Zeynep ve ablalarin en tatlilarindan Ozlem Abla ile Fikriye Abla organize ettiler. Ucune de ayri ayri tesekkur ederim.

Bulusmamiz Cafe Margherita'daydi. Cafe sahipleri bizimle sicacik ilgilendiler. Ilk kez gittigim bu mekani hakikaten begendim.




Bu etkinlik vesilesiyle tanidigim Nuran arkadasim bizlere harika saksi susleri getirmis:



 Cafe'den goruntulere devam. Cay kasigina bayildim =)


Bloggerlarimizin toplu fotografi. Ben yokum fotografta:


Bu etkinlikteki workshop'imiz kanavice idi. Goblen Kanavice sponsorlugunda:


Sevgili Zeynep bizlere lavanta keseleri yapmis:


Sevgili Emine de harika anahtarliklar ormus bize:


 Tasli bilekliklerimiz Atolye Color'dan:


Nuran'in saksi susu:


Kanavicelerimizin ici:


Gulizar Abla bizlere iki renkli kurabiyeler getirmis:


Cafe'nin ikramlarindan:


Boncuklu bilekliklerimiz Ortakoy Aynur'dan:


Kedicikli lavanta keselerimiz Kirk bir Yama ve @atolye3elma' dan:


Adima ozel bu harika defter Nideno'dan
Adima ozel kitap ayracim Harfini Sec'ten
Fiyonk kitap ayracim Magichands'ten:


Bu guzel kutu ise, ismine bayildigim bu olsun yaHu'dan =)


Bu leziz lokum ve helva ise Giba'dan:


Harika cariklarim Hasibe Abla'dan:


Ismime ozel, yemeye kiyamadigim bu harika kurabiye Feyzacigim'dan:


Bizleri ilk etkinligimizde de yalniz birakmayan Sac Bakim'a kocaman kocaman tesekkurler:


Tabaklarimiz Kelebek Tasarim'dan:


Kanavicemi sablona bagli kalmadan hayal gucume gore isledim =)


Selva'dan kocaman bir paket:


Etkinligimizin hediyeleri bu kadardi. Tum sponsorlarimiza bizleri yalniz birakmadiklari icin cok tesekkur ediyorum. Ozellikle bu ikinci etkinlikte ikinci kez bize destek olan Sac Bakim'a cok tesekkurler.

Etkinlikten sonra Hasibe Abla ve ben once karnimizi doyurduk. Konya'da yeni acilan bir donerci var. Suriyeliler isletiyor. Uc yillik bir Suriye hayati olan Hasibe abla oraya gitmemizi onerdi. Ve bir Suriye lezzeti olan felafel'i onerdi bana. Ben de merakla denedim ve sevdim. Iste felafel:


Bunun ardindan Hasibe Abla ile Uluslararasi Ogrenci Bulusmasina gittik. Pek cok farkli kultur gorduk. Sonra Il Halk Kutuphanesi'ne gidip Osmanlica kaynak aradik. Daha sonra Neslihan'in onerdigi bir kitap bulusmasina gittik. Burada bize bir kitap bir de bileklik hediye ettiler:


Bu etkinlige katilan yazar Zeynep Ulker Sulun Hanim'in dogum gunu imis. Ona surpriz kutlama yapildi:


Ve Hasibe Abla ile son duragimiz Osmanlica kursumuz oldu =) Butun gun gezdik ama cok verimli bir gun gecirmis olduk. Yeni seyler ogrendik. Yorgun argin fakat bir kucak dolusu ani ile evlerimize donduk.

Etkinligi organize eden, destek olan ve katilan herkese tesekkurlerimle. Yeni bir yazida gorusmek dilegiyle,

2 yorum:

  1. Bana göre de son yılların en dolu dolu günüydü..Kafa dengi bir arkadaşla vakit geçirmeyi özlemişim. Allah tekrarını nasip etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin =) Hislerimiz karsilikli Hasibe Abla. Umarim yakinda tekrar boyle hos bir gun nasip olur. Mesela bu pazar =)))

      Sil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.