8 Eylül 2011 Perşembe

TÜRKİYE GEZGİNİ VE URFA

Geçenlerde bir gezi-web sitesinden e-posta aldım. Daha önce bilmediğim bir site, Türkiye Gezgini. Urfa hakkında araştırma yaparken bloğumu bulmuşlar ve Urfa konusunda bilgilerimi paylaşıp paylaşamayacağımı sordular nazikçe. Seve seve kabul ettim. Hem Urfa, hem de güzel memleketim Konya için elimden geleni yapıp bildiklerimi paylaşıyorum. Konya için sunduğum yemek yiyecek mekan önerilerim eklendi bile =)

Site gerçekten güzel hazırlanmış. Bir şehir nesiyle meşhurdur, ne yenir, nerede yenir, ne alınır, nereleri gezilir gibi bilgiler yer alıyor. İsteyen herkes siteye e-posta yoluyla (bilgi@turkiyegezgini.com ) ya da iletişim formunu doldurarak katkıda bulunabiliyor. Kendi memleketiniz ya da hakkında bilgi sahibi olduğunuz şehirlerimiz için sizler de bilgilerinizi gönderebilirsiniz.

Urfa için öncelikle gezilecek yerler konusunda bildiklerimi anlatmaya çalıştım. Onların sorularla yönlendirmesi sonucu oldukça uzun bir yazı çıktı ortaya. Düşündüm ki bu yazıyı sizlerle de paylaşmalıyım. Peyderpey paylaşacağım nasip olduğu müddetçe.

Hepinize sevgi ve umut dolu, bana bunlara ilaveten Urfa dolu bir gün diliyorum =) Hepinize sevgilerimle.

7 yorum:

  1. Urfa'ya bir gün mutlaka gitmek istiyorum..Can dostum Urfalı oraları çok merak ediyorum özellikle yemeklerini gidip orada da tatmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. her karışını gezmek istediğim bir ülke burası... güzel bir isim vermişler, inşallah diyeyim kendi adıma : )

    YanıtlaSil
  3. Urfa ismini her duyuşumda içim cız eder, çünkü peygamber kokusu vardır bu kentte, Konya Mevlana hazretlerinin emanetidir Konyalılalara.
    Bu iki şehir ile Bursa, İstanbul, Safranbolu gibi Osmanlı ecdatının mirasını barındıran o havayı solutan diğer şehirlerde yaşayan insanlar bu kentlerin hak ve sorumluluğunu taşımalı ev sahipliyi yapmalıdırlar. Ayrıca Konyalı olup Urfaya gönül vermek ayrı bir onur bence..Keşke herkes hep ben güzelim, benim memleketim güzel demese sen daha iyisin diyebilse teşekkürler
    FARKLI BAKIŞ-CAN İSTANBULLU

    YanıtlaSil
  4. Şehir güzel,şehri anlatan kişi güzel,yazı güzel. :)

    YanıtlaSil
  5. Pabuç, inş en yakın zamanda gidersin. O yemeklerin tadını başka yerde bulamazsın zaten =)

    Minecim inş sana da nasip olur.

    Can İstanbullu, çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. Urfa adını duyunca benim de içim cızz eder hep.

    Âwdil, Allah razı olsun =)

    YanıtlaSil
  6. Selamun aleykum canım. Urfa'ya çok uzak değilim aslında ama henüz gitme imkanım olmadı. Kısmet diyelim.
    maşallah sen öyle güzel anlatıyorsun ki, insan gitmek için can atıyor:)

    http://cahidejibek.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  7. ve Aleykum Selam,
    Ablacığım bence elindeki o imkan kaçmadan, oralardan taşınmadan hemen git gez =)

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.