7 Temmuz 2011 Perşembe

TAZE EKMEK ARASI UMUTLARIM

Hangi iklimin çiçeğisin sen?

Hangi yağmurlarda ıslandın boy verirken?

Hangi şefkatli anne eli değdi saçlarına, sen büyürken?

Peki ya nerelerdeydin?

Nerelerdeydin ben ölürken?


Umudumu gizli tuttum,

Derdi bir bardak suyla yuttum,

Kendi saçımı kendim okşasam da, mesuttum.

Islanmıştı gözlerimin altı,

Rüzgâra tuta tuta kuruttum.


Niçin yıpranmıştı defterin sayfaları?

Gözlerim eski eski baksa da,

Umut daha sıcacıktı.

Gelmeni istedimse de ketumca bekledin,

Şüphesiz, bir bildiğin vardı.

Tamam o zaman,

Ben beklerim sabırla her an,

Nasıl olsa gelirsin bir gün, yok hiç güman,

Sen,

Sen uzaklardan bana bakan,

Ne renkti gözlerin?

Yok hayır, unutmadım,

Hiç gözlerine bakamadım ki utancımdan.


Ben seni bitmeyen bir umutla,

Gönlüme verdiğim komutla,

Gözlerime buğu saçan bulutla,

İçimde yeşerttiğim yakutla sevdim.

Öyle çok sevdim ki seni,

Kızamadım geç kaldığına dahi,

Ve kıyamadım o inciye, gözlerindeki hani.


Ömür defteri…

Çevrildikçe sayfalar,

Yıpransa da vücutlar,

Hep taze kalır umutlar,

Ömür defteri…

Sen gelmeden kapansa dahi,

Yine de bulurum, yazıldıysa, seni…


7 yorum:

  1. çok iç'ten..
    en iç'ten..ve bir o kadar da
    muazzam..

    YanıtlaSil
  2. şiirlerine bayılıyorum kardeş :) Maşaallah, ne güzel bir yetenek...

    YanıtlaSil
  3. Cecil, teşekkür ederim.

    Mine Ablacığım sağolasın. Kendi çapımda işte =)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah diksiyonun ve iç dünyandaki güzellikler şiirlerine aksetmiş tebrik ediyorum.
    Allah selmet versin

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Adsız, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Tunkun'u Urfa
    şiire seçtiğin resimde enterasan gelincikler güzellikleri kara bulutlar da içindeki biraz sonra kopacak bir fırtınayı anlatıyor sanki. tabi herkesin bir fırtınası vardır futbolda fırtına deyince iyi gol atan anlaşılır tabiki Allah kötülerin fırtınasından korusun . sizin fırtınanızda çok esecek ve rahmet gibi yağacak şiirler olur. inşAllah selametle kalın

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Adsız,
    Amin, Allah cümlemizi kötülerin fırtınasından korusun. Teşekkür ederim güzel yorumunuza. Keşke adınıza da bahşetseydiniz.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.