4 Mart 2010 Perşembe

ÇANTA MİMİ

Kısa bir yokluğun ardından merhaba. Sevgili Tuba'dan çantamda bulunanları resimleyip yazmamı istediği ilginç bir mim gelmiş =) Yoğunluktan dolayı bir müddettir buralara uğrayamadığım için cevaplamak ancak bu güne nasip oldu. (Bu arada yokluğumu farkedip hatrımı soran Mine Ablam'a teşekkür ediyorum).
Şu an çantamı döküp de resim çekebilme imkânım yok =) Hem gecikmiş cevabımı daha fazla ertelememek için hem de çantamı resimlemeye çekindiğim için sadece bulunanları yazayım dedim. Evvelce misvak, ayna ve çakmağı çantamdan hiç eksik etmezdim sünnettir diye. Ancak belimde oluşan ağrılardan sonra doktorum "çantandakileri asgariye indir, mümkünse çanta bile taşıma" dediği için; mümkün olduğunca azalttım içindekileri. Bulunanlar şöyle:
* Cüzdan
* Bozuk para cüzdanı
* Elektronik Tesbih
* Ayna
* Cep telefonu ne yazık ki :(
* Okuduğum kitap
* Anahtarlık
* Elkart (Konya'da toplu taşıma araçlarına binerken kullanılıyor)
* Kalemlerim ve not kağıdım (eskiden not defteri taşırdım, şimdi kağıt taşıyorum hafif olsun diye)
* USB bellek
* Kullanmamayı tercih etsem de her ihtimale karşı bulundurduğum ağrı kesici
Cevaplanması zor olan bu mimi Handenur ve Anlayamazsın kardeşlerime gönderiyorum. Cevaplamak istemezlerse de canları sağ olsun =) Hepinize sevgilerimle.

9 yorum:

  1. buu çanta mimi bana ugramasın çünkü ben ne bulursam atarım çantama ama aradığımı bulamma.

    YanıtlaSil
  2. SelamunAleykum canim hosgeldin :)
    bu arada çantandankileride ogrenmis olduk :)
    Aslihancim sana çok garip gelebilir ama...ben seni ruyamda gordum :)
    bende çok sasirdim...hemen fatmaya anlattim ruyami...detaya girmiyeyim ama guzel bir ruyaydi...Rabb'im hayirlara ihsan eylesin insaAllah,

    Allah'a emanet ol canim...

    YanıtlaSil
  3. selamun aleykum,

    bugun kosturmaktan yorgun dusmus ve uyumustum,bide uyandimki mimi yapistirmissin benim surataima:))

    guzel arkadasim oncelikle tesekkur ediyorum ve hemen cevapliyacam.

    masallah canta degil sanki bavul:))

    rahmana emanetsin.hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Aslıhan cım,
    Günümüzde bel rahatsızlığı çekmeyen hanım yok neredeyse. Belli bir yaştan sonra olabilir ama genç yaşta bel ağrısı çekmek çok zor.Ameliyat bile kesin tedavi değil diye biliyorum. Benim de son birkaç gündür ağrıyor,çok ilginç bişey okumuştum; isteyerek yapılmayan işler sonucu, insanlar daha çok bel fıtığı oluyormuş.Duygularımız, ruh halimiz ne kadar da etkiliyor vücudumuzu değil mi? Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Aslıhancığım gerçekten kaç gündür gelemiyorum yoğunum senin gibi, kafam da yoğun vaktim de gerçekten..
    Mimini cevaplamak isterim yazabildiğim zaman çok sağol. Bu arada kereviz kızartmana da yazmamışım dur bir gidip bakayım ..:)

    YanıtlaSil
  6. senin çantanın düzenini ben anlatayım
    gözü kapalı el atsanız içindekilerin yeri bellidir
    ve hi çdeğişmez..
    tertip düzen abidesi benim kardeşim :) walla :)

    YanıtlaSil
  7. Ve Aleykumus Selam Arkadaşlar,
    Lale bu mim son günlerde çok yaygın, belki sana da uğrar =)

    Mihribancım tuhaf bulmadım bazen bana da olur öyle şeyler çünkü. Dün sana e-posta göndermiştim bu konuda. İnşaAllah okumuşsundur. Cevabını merakla bekliyorum =)

    Anlayamazsın okudum mimini. Bavul dediğine çantacık desek daha doğru olur, ne güzel sadecikmiş.

    Mine Ablacım gerçekten çok ilginç geldi bu bilgi. Hiç duymamıştım evvelce. Ama araştırılınca çoğu hastalığın temel sebebi düşünce çıkıyor zaten.

    Handenur Allah kolaylık versin canım.

    Hilal abla dediğin doğru, yani eşyaların yönü bile değişmez hakikaten =)

    YanıtlaSil
  8. Canım nerelerde arkadaşım dedim geldim ama mutfaktaymış meğer zor zahmetli bir tarif denermiş...:)

    ellerine sağlık canım, çantanın içindekileri çok sevdim..:)

    Özellikle tesbihini ve kitabını..

    sevgiler

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.