5 Şubat 2019 Salı

Aşama aşama ponpon yapımı


Merhaba sevgili blog dostları. Bugün çocukluğumuzun vazgeçilmezi ponponların nasıl yapışdığını aşama aşama anlatacağım sizlere  Eskiden bir bebek hırkasının bağlama iplerinin ucuna yahut bir berenin tepe noktasına yapılan ponponları ben bu defa sevgili kızım Arkadaş için yaptım :) 


Öncelikle 2 adet kartonu simit şeklinde kesiyoruz. 


Sonra bir yorgan iğnesi yardımıyla simidimizin ortasında delik kalmayıncaya kadar örgü ipi ile sarıyoruz. 


Sarma işlemi bitip de delik tamamen kapandıktan sonra bir ucundan ipleri kesmeye başlıyoruz. 


Kesip bitirdiğimizde bu şekilde görünüyor. 


Ardından tam ortasından sıkıcı ip bağlıyoruz ve kartonları koparıp çıkarıyoruz. 


Ucuna ip bağlayarak son halini verdiğimiz ponponumuz hazır. 


Ve işte mutlu son. Canım Arkadaş'ım ilk ponponu ile buluştu :) 


Bizim yaramaz iple oynamayı çok seviyor fakat ısırarak koparıyor ve yutuyor ipleri. Eğer sizin kedinizde de böyle bir durum varsa gözetiminiz altında oynatın ponpon ile. 

Güzel kızıma kocaman maşaAllah :) Yeni bir yazıda görüşmek ümidiyle. Umut hep vâr olsun. 

3 yorum:

  1. bir ara ponponların içine desenler yapıyolardı çok heves etmiştim ama beceremedim ki ben onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu evdeki küçük iplerden yaptım. kendi çapında desene benzer bir şey olmuş :) senin dediğin desenli ponponları da merak ettim. araştırayım bir ara inşaAllah.

      Sil
  2. Sahi mi? Hiç duymamıştım ponpon yapma makinasını. Pratik oluyordur muhakkak :)

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.