6 Şubat 2019 Çarşamba

Sinbo Giysi Yünü Temizleme Makinası (tiftik alma makinası)


Merhaba sevgili blog dostları. Bu kendisi küçük marifetleri büyük makina ile beni rahmetli dayımın kızı Süheyla Abla tanıştırdı. 


Memnun kaldığım için ben de sizleri tanıştırayım istedim :) 



Internet üzerinden yaptığım birkaç kıyafet alışverişi benim için hayal kırıklığı olmuştu. Bir sürü para verip aldığım kıyafetler daha ilk yıkamada sanki yıllardır giyiliyormuş gibi tüylenme yaptılar. Kıyafetleri yeni aldığım için atacak halim yok. Bir şekilde düzeltip kullanmaya devam etmeliydim. Ben de bu makinadan aldım. Yukarıdaki fotoğrafta sağ tarafı makine ile aldım, sol taraf ise olduğu gibi duruyor. Aradaki farkı net bir şekilde görebiliyorsunuz değil mi? 


Ve İşte bu da sadece bir bluzdan, üstelik yeni alınmış ve bir iki kez giyilmiş bir bluzdan çıkan tüyler... 


Makinanın fiyatı da uygundu. Yeni aldığım kıyafetleri bir kenara atmaktansa bu makinadan alıp kıyafetlerimi kullanmaya devam etme kararı aldım. 2 adet pil ile çalışıyor. Bu tarz bir şeye ihtiyacınız varsa tavsiye ederim. 

Yeni bir yazıda görüşmek ümidiyle. Umut hep vâr olsun. 

2 yorum:

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.