14 Kasım 2015 Cumartesi

Her ayrılık gitmek değildir

Wattpad diye duyar da ne olduğunu bilmezdim. Bir gün instagramdan takip ettiğim bir hesap çok iddialı bir paylaşım yaptı. Verdiği linkte bulunan hikayeyi mutlaka ama mutlaka okumamızı salık veriyordu. Linke gittiğimde wattpad'de bir hikaye olduğunu gördüm. Ve bu platformun insanların kendi yazdıkları hikayeleri paylaştığı bir sosyal medya aracı olduğunu öğrendim. İşte benim "kürt hafız" kullanıcı adlı üyenin yazdıklarıyla tanışmam böyle oldu. Ve @kuerthafiz'in dün paylaştığı kısacık bir yazıyı sizlere de iletmek istedim. Profiline ulaşmak isterseniz buraya tık tık. İşte ilgili yazı:

"Her Ayrılık Gitmek değildir... Her gidiş de ayrılık değil…
Sen ruhun ile gönlünün nerede olduğuna bak.. Bedeninin nerede olduğuna değil… Sen gidenin, gittiğine üzülme.. Hiç önemli değil.. Gitmesine izin Veren, dilerse geri getirir… Gitmek onun elindedir de.. Geri getirmek “ el Cebbar” olanın elindedir… Şunu da deme; “ gitmesi, kaderimizmiş.. Öyle değil! İnan bana öyle değil! Hele bir "canı gönülden" dönmesini iste, kaderiniz "birlik" olur…
“Dönerse anlamı yok” da deme, gönlünle çelişme.. El Cebbar olan, kırılan kemiği milimi milimine birleştirir… “Ya benim gönlüm o ne olacak” deme, onu da deme.. Ne kadar çok olgunlaştın bu acı ile inkar etme… Gitmesi seni inşa etti, yıkıp perişan etmedi.. Kişiyi acıları derinleştirir... Teşekkür et, minnettar ol yaşatana.. Duacı ol… Ne olursa olsun Sevmekten de vazgeçme… Burada birbirini seven ahirette birbirinindir.. Orada ikilik yok.. kıskançlık yok, kınayan yok.. Her şey seven gönüllerindir... 

Yani her Ayrilik gitmek degildir.. :)"
Kürt Hafız

Katılıyor musunuz yazıya?


4 yorum:


  1. Unutuldum, unutuldum
    Kurutulmuş güller gibi
    Yosun tutmuş duvarlara
    Yazılmış günler gibi
    Gece bitmez gündüz bitmez
    Bu yalnızlık hiç bitmez
    Ne kavgam bitti ne sevdam
    Ömür geçer gönül geçmez
    Her ayrılık bir vurgun değmeyin yaşlarıma
    Benden selam söyleyin bütün aşklarıma
    Çiçeklerim dökülür her mevsim
    Sonra yeniden açar
    Ümidimin boynu bükülür
    Sonra deniz taşar bin defa taşar
    Her ayrılık bir vurgun değmeyin yaşlarıma
    Benden selam söyleyin bütün aşklarıma

    YanıtlaSil
  2. Giden geri donmeyi bilse gitmesine izin veren onu geldiginde daha sıkı saracak bir bilse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip her şey. Belki de gittiği yerde kalması hayırlıdır...

      Sil
    2. Her Ayrılık Gitmek değildir... Ne güzel bir söz. Aşıklar bilir ki bu dünyada ayrı yaşasak bile cennet var. Kavuşma yeri var.

      Sil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.