16 Kasım 2015 Pazartesi

Döküldü bitti


Herkesin imtihanı kendine mi zor yoksa sahiden en zoru benimkisi mi? Uyuyamamak ne kötü! Midem bulanıyor artık uykusuzluktan. Her gece aynı şey oluyor. Yorgunum... 

Sessizlik ne kötü! Sessizlik çok zor. Ölüyorum yavaş yavaş. Ben yokmuşum gibi davranılıyor. Ölsem üzülür mü diye düşüneceğim geliyor, vazgeçiyorum. Zor anımda beni umursamayıp yanımda olmayan ölümümden niye etkilensin ki! 

Neden varoldu bu sessizlik ve neden sürüyor? Ne olacak acep halim? Bu şekilde daha ne kadar devam edebilirim ki? Bir sürü kişi var etrafta. Kimse yok. Neden bu kadar boş ortalık? Neden kimse yok? Hiç mi bi tel titretememişim ben? 

Ey uyku! Sen bari gelseydin. Başka gelen giden yok, sen bari gelseydin!

Şimdi çalınsa kapım ne olur? Tesir eder mi? Ölmüşüm ben! Öldükten sonra gelen tesir eder mi?

Ben ne zaman öleceğim? Ne kadar zamanım kaldı? Bir varmışım bir yokmuş. Sahi var mıydım ben? Var olsam var olurdu herhalde. Ama yok. 

Olmasam farkeden olur mu ki? Varlığım görünmezse yokluğum niçin görünür olsun? Ayşe, Fatma, Mehmet, Hüseyin; emeği geçen herkese teşekkürler...

16 Kasım 2015 / KONYA / 02.35

2 yorum:

  1. BENİM HAYATIM

    Uzaktan görenler mesut sanıyor,
    Bilmezler gözlerim hergün ağlıyor,
    İçimde dinmeyen yaram kanıyor,
    2)Bir meçhule döndü benim hayatım…

    2)Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim,
    2)Zamansız küllendi yanan ateşim,
    Yarına çıkar mı bilmem gidişim,
    Mevsimsiz sarardı benim hayatım,
    Zamansız sarardı benim hayatım…

    Işıklar altında sönmüş gibiyim,
    Dostların içinde yalnız biriyim,
    Bilinmez yollara girmiş gibiyim,
    2) Nerede bitecek benim hayatım…

    2)Yorgunum, dertliyim, yürekten dayanmaz,
    2)Mutsuzum desem de kimse inanmaz,
    Maziyi ararım, böyle yaşanmaz,
    Çekilmez çiledir benim hayatım,
    Çekilmez çiledir benim hayatım…

    YanıtlaSil
  2. Terketmek ne kadar kolay
    Sen kolay olanı seçtin
    Önce benden sonra senden
    Sonra da aşkımızdan geçtin

    Yıkılasın demem sana
    Yıkılda ki ölmeyesin
    Neler çeker insan neler
    Bir düş ki sende göresin

    Her sevgide bin ah ettim
    Gençliğime eyvah ettim
    Bilmem ki ne günah ettim
    Bilemem bilemem gülemem ben yalan dünyada

    Tanrım sonsuz sevgi wersin
    Kalbim tapar gibi sevsin
    Dilerim benden fazla sev
    Sev ki sende gülmeyesin

    Köşe bucak aramayıp
    Bir ümide sarılmayıp
    Öğren aşkla vurulmayı
    Öğrenki zormuş diyesin

    Her sevgide bin ah ettim
    Gençliğime eyvah ettim
    Bilmem ki ne günah ettim
    Bilemem bilemem gülemem ben yalan dünyada

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.