25 Temmuz 2011 Pazartesi

SAMSUNG'DAN UZAK DURUN PİŞMAN OLMAYIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daha önce buradaki yazımda Samsung Servisleri ve Genel Merkezi'nin yaptığı ayıplardan bahsetmiştim. Sonrasında da Samsung cep telefonum bozuldu ve servise gönderdim. Malum, eskiden bu markadan memnun olduğumuz için her tür elektroniği Samsung marka alıyorduk. Telefon o servisten o servise dolaştı. Çok uzun ve çetrefilli bir olay. Bunu size uygun bir zamanımda anlatmak istiyordum zaten. Ama şu an iş yeri dış denetimlerine hazırlandığım için anlatamayacağım. Başım rahata erince bahsedeceğim inşaAllah. Neticede telefon serviste 30 iş gününden fazla kaldığı için para iadesi istedim. Onlar hemen ürün değişimi teklif ettiler ama kabul eder miyim =) Bir daha Samsung mu, asla!!! Sonuç olarak servis parayı Samsung'un direk benim hesabıma yatıracağını bildirdi. Ve 22 Haziran'da ödeme onayı çıkan para hala yatırılmadı. Servisi defalarca aradım ama sekreter hanım "kim arıyor" deyip de adımı duyunca hep aradığınız kişi şu an yerinde yok dendi. Not bıraktım mail attım cevap dönülmedi. En son cuma günü (22.07.2011) Samsung Müşteri Hizmetleri'nin 444 77 11 numaralı telefonunu aradım. Telefona çıkan bey ödeme onayının 22 Haziran'da çıktığını, ödemenin servise yapıldığını ve parayı onların bana göndereceğini söyledi. Servise sorarsanız onlar da ödemenin direk Samsung tarafından bana yapılacağını söylüyorlar. Telefondaki müşteri temsilcisi konuyla ilgileneceğini ve en kısa zamanda bana cevap dönüleceğini söyledi. Cumartesi ben evde değilken arayıp babamla görüşmüşler. "Pazartesi günü servisi arayıp 'ödememi yapın' desin" demişler. Ben neden arıyorum hiç anlamadım.Ama yine de iyi niyetle aradım bu sabah o çağrılarına cevap alamadığım servisi. Telefondaki bayan (muhasebeden birisi) kendisinin bişey yapamayacağını ve filan kişi ile görüşmemi söyledi. O verdiği isim de benim telefonlarımı açmayan şahıs zaten. Neticede ben tekrar arayamam. Siz iletin lütfen diye rica ettim ve tamam dedi. İki saate yakın bekledim. Ne ödeme ne de cevap gelmeyince yine 444 77 11'i arayıp durumu bildirdim. Telefondaki müşteri temsilcisi sizi biraz bekleteyim dedi. Sonra tekrar bağlanıp benden crms numarası diye bir numara istedi. Servisi arayıp ordan bu numarayı isteyecekmişim. Başka türlü bilgilerimi göremezmiş. Prosedür böyleymiş. "Cuma günü aradığımda telefona çıkan bey direk görmüştü bilgilerimi. Böyle bir numaranın varlığını ilk kez sizden duyuyorum. O servisi bir daha aramam. Zaten cevap vermiyorlar" dedim. Adam son derece ilgisiz ve çözümsüz bir tavırla konuşuyor. Ben de iyi niyetle her şeyi yaptım. Daha da çözülmüyorsa bu işi tüketici mahkemesinde halledeceğim dedim. Adam hala oralı değil. En son bir dk dedi. Sizin cuma günü görüştüğünüz arkadaşla bir konuşacağım, azıcık bekler misiniz dedi. Bekledim. Tekrar bağlanınca para ödemeniz servise yapılmış. Paranız şu an serviste. Onları arayıp nasıl alacağınızı sorun demez mi!!! Alay eder gibi bişey. Dönüp dolaşıp yine aynı yere geldik. Ben böyle lakayt, böyle sözden dönücü, böyle ilgisiz ve böyle tuhaf bir firma daha görmedim. Her telefon edişimde konuştuğum kişi farklı bişey söyledi. Servisleri ayrı konuşur çağrı merkezleri ayrı konuşur. "İyi niyetle her yolu denedim ama siz oralı olmadınız. Bu işi artık devletle çözeceğim. Beni 1,5 aydır oyaladınız. Servisiniz sürekli yalan söyledi ve oyaladı. Şu an kameram ve fortoğraf makinam da samsung. Onları satabilirsem satacağım. Değilse çöpe atacağım. Artık markanızı görmek bile istemiyorum. Nefret ettirdiniz iyice." dedim. "Servisinizin yapmadığı ödeme için onlara hesap sormuyorsanız mahkemeye hesap verirsiniz artık" dedim. Adam hala yapabileceğimiz bişey yok diyor. Ben böyle acizlik görmedim!!! Biz de çalışıyoruz. Yetkili servis yüzünden müşteri mağdur olsa, işveren o servis merkezini duman eder. Bunlarda tık yok! Özet yazmaya çalıştığım halde ne kadar oldu yine. Bir de hepsini anlatsaydım ne olurdu düşünün artık. Sizlere tavsiyem paramız boşa gitmesin, psikolojimiz yıpranmasın, paramızla rezil olmayalım, bir sıkıntı olduğunda karşımızda adam gibi bir firma bulalım diyorsanız KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE SAMSUNG DENEN BU MARKADAN UZAK DURUN. DÜNYA DEVİ Mİ? BENCE PİRESİ BİLE DEĞİL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 yorum:

  1. Bu servisler adamı canından bezdiriyorlar. Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  2. canım gecen sene lcd tv aldık.1 senede arıza yaptı..önceden sony kullanıyordum...pişmanım..
    cebim ve esimin cebide bozuldu..ağzım yandı yanıı..sanmıyorum daha samsung almam daha....


    marıfet ellerımızde.zeynep

    YanıtlaSil
  3. aslıhan cım,
    hayırlı ramazanlar canım, inş. güzel geçiyordur. Samsung ile ilgili acı bir tecrübemiz olmadı şimdiye kadar, senin tavsiyenden sonra bir kere daha düşünürüm herhalde almak istediğimde.
    Hayırlı iftarlar...

    YanıtlaSil
  4. Tosbağalar, öyle hakikaten. Amin.

    Zeynep, bence de alma kesinlikle =)

    Mine Ablacığım, teşekkür ederim. Hayırlı Ramazanlar. Sinir katsayının yükselmesini istemiyorsan uzak durmanda fayda var =)

    YanıtlaSil
  5. Makinamla ilgili yazıyı yazarken, malesef senin bu yazını unutmuşum:((
    http://cahidejibek.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben bir türlü unutamıyorum =) 10 Haziran'dan beri Tüketici Hakem Heyeti'nin kararını bekliyorum. İnş bir an önce hayırla sonuçlanır da şu samsungdan kurtulurum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Urfa Tutkunu,
    Benimde Samsung cep telefonum var. Tum dunyada gecen garantisi olmasina ragmen arabistandan aldigimiz icin garantiyi kabul etmediler. Ve evet servisler hic birbirini tutmuyor. Sizi sikayetinizi burada dillendirdiginiz icin tebrik ediyorum. Herkes sorunlarini dillendirse tuketiciler olarak daha guclu olabiliriz..

    YanıtlaSil
  8. Ayşe Hanım merhaba,
    Teşekkür ederim. Size katılıyorum. Ben yandım, başkaları yanmasın diye duyurmak istedim.

    YanıtlaSil
  9. SAMSUNG DENEN MARKADAN UZAK DURUN.

    Böyle ilgisiz bir firma görmedim.Bende bu aralar servis ile makalede anlatıldığı gibi debelenip duruyorum.Çok lakayt,ilgisiz,dandik,iğrenç bir firma.Samsung denen markayı bu ülkeden çıkarmak lazım bana sorarsanız.Lanet olsun..Paramı çöpe attım resmen.Pişmanım.Samsung ile ilgili anlatılanlara güler geçerdim.Hepsi doğruymuş...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili adsız, söylediklerinize aynen katılıyorum. Bence de ülkemizden çıkıp gitse çok iyi olur. Size de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.