27 Nisan 2010 Salı

Urfatutkunu Biraz Hasta

Merhabalar;

Ben Hilal, birçoğunuz biliyor, urfatutkununun ablasıyım. Bugün onun yerine sizlere ben yazıyorum. Yaklaşık 15 gündür iş gelemiyor raporlu, böbreklerinde bir sıkıntı hasıl oldu ve tahlil tetkik hala sürüyor. Bugün de neticenin kesinleşmesi için, ki böbreklerinde protein kaçağı tespit edildi , yani kaçağın sebebinin tam manasıyla bilinmesi ve teşhis konulabilmesi için saat 11'de bir biyopsi geçirecek. Böbreğinden bir parça alıp tahlil edecekler ve neticesinde sıkıntının tam teşhisini koyabilecek ve tedaviye başlayabilecekler. Dolayısıyla değerli dualarınızı istirham ederiz. Sevgiyle kalın, sağlıcakla...

Hilal



24 yorum:

  1. acil şifalar, tüm dualarımız onunla

    YanıtlaSil
  2. selamun aleykum.

    canim arkadasim cok gecmis olsun.rabbim sifa versin.okuyunca cok uzuldum.derdi verende O,dermai verende.rabbim sifa versin.


    HILAL HABERDAR ETTIGIN ICINDE COK TESEKKURLER.DUALARIMIZ SENINLE ASLIHAN.RABBIME EMANETSINIZ.

    YanıtlaSil
  3. çok üzüldum ŞAFİİ OLAN RABBİM acil şifalar versin.
    inşallah hayırlı sonuş çıkar ve önemli bişey değildir.
    dualarım aslıhanla beraber olacak

    YanıtlaSil
  4. ALLAH acil sifalar versin

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler arkadaşlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  6. İnşaallah her şey güzel gider. Allah şifa versin. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler arkadaşlar, öğleden sorna yanına gideceğim, yorumlarınızı print edip götüreceğim, çok sevinecek eminim

    YanıtlaSil
  8. en kısa zamanda bloğuna ve yazılarına dönmesi dileğiyle,Rabbim acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Aslıhan arada kızdırdım seni yorumlarımla hakkını helal et

    YanıtlaSil
  10. Aslıhancığım,
    Kardeşinden, hasta olduğunu öğrendim,Rabbim hayırlı şifalar versin,inşaallah tez zamanda sağlığına kavuşursun(amin).

    Rabbimiz öyle merhametli ki çektiğimiz sıkıntılarımızda bizler için günahlardan temizlenme ve ecir kazanma vesilesi oluyor,bu teselli olmasa katlanmak çok zor olurdu,tekrar hayırlı şifalar diliyorum güzel kardeşim,Rabbim yar ve yardımcın olsun(amin)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. acil şifalar dilerim dualarımız seninle

    YanıtlaSil
  12. Aslıhancığım Rabbim şifalar versin kardeşim umarım tez vakitte iyileşirsin dualarımız seninle inşaallah sevgili Hilal haber verdiğin için Allah razı olsun canım geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  13. Geçmis olsun Aslihancim,

    Rabb'im Şafi ismiyle şifasini versin insaAllah,
    en kisa zamanda sagligina kavusur ve yine guzel yazilarini ve tariflerini bizimle paylasirsin insaAllah,

    En Emin'e emanetsin canim,
    selametle kal...

    YanıtlaSil
  14. Canım inşaallah netice hayırla sonuçlanır ve önemli bir şey değildir, çook selamlarımızı ilet..

    çok üzüldüm, Allah beterinden saklasın, dermansız dert vermesin,acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Aslıhancııım canım benim,yeni farkettim Hilalin yazısını.bende telefon edeyim sen müsait olmasazsan Hilal açar telefonu dedim ama ulaşamadım canım.
    Allah hepimizi türlü imtahanlardan geçiriyor.Bu da gelip geçici kolay bir imtihandır inşaallah.
    Çok geçmiş olsun güzel kardeşim.Dualarımız seninle inşaallah.

    Rabbim kolaylıkla bu sıkıntıdan kurtulmanı nasib eylesin.Şafi ismiyle tez zamanda şifa versin dilerim.
    Seni çok seviyorum bitanem...

    YanıtlaSil
  16. SA,Canım,çok geçmişler olsun RABBİM,şafi ismi ile şifalar nasip etsin dualarım sanaA.E.O

    YanıtlaSil
  17. Aslıhan çook geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.çoktandır yoktun ve bende işleri yoğundur ondan bloğa vakit ayıramıyorsun sanıyordumeğer sebebi rahatsızlığınmış.İnşallah önemli birşey yoktur ve inşallah en yakın zamanda seni aramızda görürüz

    YanıtlaSil
  18. kemalpaşatatlısı.com28 Nisan 2010 06:20

    Aslıhan cığım,

    Ablanın yazısını okuyunca çok üzüldüm canım, geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin.Sağlığımız elimizdeki en değerli hazine,inşaallah en kısa sürede sağlığına kavuşman için duacıyız canım kardeşim,AEO, Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Hilalcim haber var mı nasıl oldu arkadaşımız ...:(

    YanıtlaSil
  20. hepinize teşekkür ediyorum sevgili dostlar, dualarınızı hissettik inanın. Aslıhan sizden gelen yorumlara ayrı bir sevindi. Böyle durumlarda moral çok çok kıymetli elbette. son durumuyla ilgili birşeyler yazdım, eminim merak ediyorsunuz. Allah'a emanet olun, sevgiyle ve sağlıklı kalın...

    Hilal

    YanıtlaSil
  21. çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  22. canım çok geçmiş osun ...allah yardımcınız olsun..inş bütün tetkikleri tertemiz çıkar...çok slm söyleyin kardeşinize...

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.