29 Ağustos 2019 Perşembe

Bugün Benim Doğum Günüm


Şu an saat 00:15. Her ne kadar Sabah Ezanları ile doğmuş olsam da sonuç itibariyle 29 Ağustos girdi, yani bugün benim doğum günüm☺️ 

Evvelki doğum günümden bugüne tabii ki hayatımda değişen şeyler oldu. Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktım. Mesela ömrümde ilk kez kemik kırığının nasıl bir şey olduğunu öğrendim. Ki umarım bu ilk ve son olmuştur, bir daha böyle bir şey yaşamam. Ancak zahirde sıkıntılı gibi görünse de bu olayın içerisinde de aldığım pekçok ders ve edindiğim başka tecrübeler oldu. Sonuçta yaşadığımız her şey bir ders çıkarmamız için başımıza geliyor. 

Bunun yanında güzel arkadaşlıklar kurdum elhamdülillah. Yeni filmler izledim, yeni kitaplar okudum, yeni yerler gezdim, yeni bilgiler öğrendim. Malum, yaşımız kaç olursa olsun öğrenmenin sonu yok. 

11 yıl önce başlayan blog yolculuğumda internetten de güzel arkadaşlıklar kurulabileceğini tecrübe etmeye başlamıştım. Ve bu sene bu tecrübeme yenilerini ekledim. Örneğin sevgili arkadaşım Moonlight Cat namıdiğer okuyan ile daha yakın ve güzel bir bağ kurdum bu yıl. O kadar ki ayağımdaki kırık için geçmiş olsun mahiyetinde Türkiye'nin bir ucundan bana hediyeler gönderdi. Hediye bahane düşünülmek şahane☺️☺️

Bazı hatıraları yad ettim. Mesela geçen gün tavan arasına ilk gençlik yıllarımda kaldırdığım bir kutuya eriştim. İçerisinden neler neler çıktı:) Müzik kutuları, hacıyatmazlar, çocukluğumdaki en sevdiğim oyuncağım Fatombik ve bir sürü başka şey... Örneğin:


Bir vakitler pek popüler olan bu resimli minik poşetlerden beğendiklerimi saklardım. 


Eposta çıkmadan önce hayatımızda mektup denen bir şey vardı. Ki ben nasıl severdim mektuplaşmayı. Hâlâ da isterim bir mektup arkadaşım olsun ve onunla görüşeyim diye. 


Bu gördükleriniz mektuplarımdan sadece bir kısmı. Ah ne güzel günlerdi:) 


Ve bir zamanlar hayatımızda böyle telefon kartları vardı :) Jetonu da gördük tabii. Jetondan sonra kart bizim için büyük bir gelişme idi. Şimdi herkesin cep telefonu olduğundan etrafta ankesörlü telefon da göremiyoruz.

Bu senemin en güzel anları tabii ki yeğenlerim Kaymak, Köpük ve biricik kızım canım Arkadaş'ım ile geçirdiğim zamanlardı:)


Yaramaz kızım Arkadaş'a kocaman maşaAllah:) 

Ve yılın ehemmiyetlileri arasına giren gelişmelerden biri de, yıllar sonra yeniden başlamış olduğum öğrencilik hayatımı, okulumdan mezun olarak farklı bir boyuta taşımaktı belki de...

Eğer ömrüm var ise bugün benim için yepyeni bir yıl başlıyor. Hayatımın yıldönümü bugün. Rabb'imden kalan ömrümü geçen ömrümden daha hayırlı ve daha verimli kılmasını diliyorum. Hayırlısıyla umduklarıma nail korktuklarımdan emin eylemesini ümid ediyorum. 

Yeni bir yazıda görüşmek ümidiyle. İyi günümü de kötü günümü de paylaşabildiğim blog dostlarım, iyi ki varsınız☺️🤗 Umut hep vâr olsun. 

29 Ağustos 2019 / KONYA / 00.39

26 yorum:

  1. O zaamaann İYİ Kİ DOĞDUN :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğdun benim kıymetli kardeşim.
    Yeni yaşın sana sağlık, huzur ve mutluluk getirsin İnşaAllah.
    Ben insanın hobisinin olmasını, bazı objelerden koleksiyon yapmasını sonuna kadar savunuyorum, hobi sıkıntılı veya yoğun bir günün ardından insanın kafasını dağıtmasının en iyi yollarından birisi.
    Bende yıllar önce kartpostal, düğün davetiyesi, peçete koleksiyonu yapıyordum.
    Peçeteler yemek sunumlarında işime yarıyor ama artık düğün davetiyelerini kalabalık yaptığını düşünerek biriktirmiyorum.
    Arkadaş için kocaman bir Maşallah diyorum, eminim evin içinde mırıltısı bile huzur veriyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Muhterem ablam:) Tüm dualarına gönülden amin.
      Kesinlikle hobi edinmek zihnini dinlendirmek için en güzel yollardan biri.
      Arkadaş evimizin neşesi☺️Allah'ım sağlık afiyet versin. Dediğin gibi mırıltısı da huzur kaynağı. Kedi her eve lazım :)

      Sil
  3. Brilliant works.
    Thank you for your visiting always.

    I wish You all the best.
    Greeting and hug.

    From Japan, ruma ❃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruma, dear friend;
      Thank you so much. I wish you to visit my blog more often. Best wishes from Türkiye :)

      Sil
  4. son yazımdasıııın yenilerden de görenler olsun seni işteğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Hemen koşuyorum okumaya:)

      Sil
  5. Sevgili Deep'ten gördüm hemen geldim. Biraz geç tanışmış olsak da.. Huzurlu, sağlıklı nice yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz, çok memnun oldum. Daima beklerim inşaAllah:) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. İyi ki doğdun! 😍😍😍😍

    YanıtlaSil
  7. Merhaba:) nice güzel yaşlarınız olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Deep sayesinde keşfettim bloğunuzu. Nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  9. Böyle birikimlerim benim de var... Ara ara bakar yad ederim eski günleri... Bu arada Nice güzel senelere... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatıralar iyidir:) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. öncelikle mutlu yıllar diliyorummm🎂🍰
    sanırım aynı zamanların çocuklarıymışız ben birde peçete biriktirirdim😅
    sizi sevgili Deep'in yazısından görüp geldim🙋‍♀️🙋‍♀️
    bende bekliyoruumm💐💐💐

    https://benimisimdikis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldiniz :) Çok teşekkürler:)
      Benim de peçete koleksiyonum vardı. Eskiden pek çok şeyin koleksiyonu yapılırdı:)
      Ben de sizi takibe aldım bile:) Yeni yazılarda görüşmek ümidiyle.

      Sil
  11. Bir dönem bende bir çok şey biriktirirdim. Poşetler de dahil. Ama yaş geçtikçe yer kapladığı için her şeyi dağıttım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim koleksiyonlar da sadeleşme sürecinde yeğenlere gitti :)

      Sil
  12. yeni yaşın sağlık mutluluk huzur getirsin aslıhancım selametle

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.