22 Ağustos 2019 Perşembe

Blog Okuma Listemdeki Sorun

Cümleten merhaba, 
Bir süredir blog okuma listeme tıklayıp takip ettiğim blogların eklediği yazıları okumaya çalıştığımda "takip ettiğiniz hiçbir blog yok" yazısı ile karşılaşıyordum. Bu durum beni oldukça şaşırtsa da blogger'dan kaynaklanan geçici bir hata diye düşünmüştüm ve bir süre sonra düzelir diye oluruna bıraktım. Fakat geçen gün tekrar baktığım zaman yine hiçbir bloğu takip etmediğimi görünce çok şaşırdım. Bir şekilde okuma listem sıfırlanmış ve sizlerin yazılarını o yüzden göremiyormuşum ana sayfamda. Hal böyle olunca teker teker yeniden eklemek durumunda kaldım. Şimdi sizleri okumaya ve yorumlamaya geliyorum :) Blog yazmanın en keyifli yanlarından biri de yorumlar değil mi:) Ben de sizin yorumlarınızla mutlu oluyorum. Her daim beklerim☺️ Yeni bir yazıda görüşmek ümidiyle. Umut hep vâr olsun. 

14 yorum:

  1. geçmiş olsun 😊benimde olmuştu bir kere sonra düzeldi ama çok korkmuştum 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım tekrar olmaz hiç birimize. Bloğuma hoş geldiniz, her zaman beklerim ☺️

      Sil
  2. hımm hadi geçmiş madeem. yorum tabii en güzel şeey :) bak her akşam yaklaşık bir saat blog gez bak. kendine on yirmi filan blog seç. hepsine düzenli yorum yap. görsünler seni bloglarda. bir anda artar okurun. bol yorum alırsıın yaa. blog gezersen. ya ben yorumlara yanıt vermeye zor yetişiyorum. ama her akşam blog okurum. sonra bak mimleri de yap. mimlersin çevren artar. dur ben de seni tanıtayım bir araaa :) arada bir geziyon sen görüyom bloglarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip listemde 100'e yakın blog var zaten. Eski blogger'lardanım ben de, malum. Ama maalesef Instagram araya girince takip ettiğim blogların çoğu yazmayı bırakmış. E şimdi de kim nerede aktif onu bulması biraz zor oluyor:) Elimden geldiği kadar buradaki aktifler ile iletişime geçmeye çalışıyorum çünkü bloğun tadı da bu yorumlaşmalarda malum:) Çok teşekkürler bu arada tanıtım için. O zaman etkinliğim artacaktır eminim:)

      Sil
    2. Hayırlı günler bende böbrek rahatsızlığım var protein kaçağı var hangi doktorda tedavi oldunuz

      Sil
    3. Hayırlı günler bende böbrek rahatsızlığım var protein kaçağı var hangi doktorda tedavi oldunuz

      Sil
    4. Merhaba. Çok geçmiş olsun. Allah şifa ve afiyet versin. Benim tedavi gördüğüm doktor yurtdışına çıktı. İyi bir nefrolog bulup ona görünmek lazım. İnşaAllah siz de en yakın zamanda bulursunuz. Cenab-ı Hakk ehliyle karşılaştırsın.

      Sil
  3. Ben mail ile takip ediyorum. Diğer türlü çok zor oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzel bir seçenek ama takip ettiğim blogların hepsi birden yazı ekleyiverirse mail kutum susmaz:)

      Sil
    2. Ama mailde yazılar kaldığı için kaçırma ihtimali de ortadan kalkıyor. Tavsiye ederim:)

      Sil
    3. Haklısınız :) Listemin silindiğini görünce herkesi en baştan tek tek eklemek de epey zor oldu. Neyse ki takip listemi hatırlayabileceğim bir yedek vardı. Yoksa unutulanlar da olabilirdi. Bu gibi durumlar için mail kesin çözüm olur:)

      Sil
  4. Neyse ki düzelebiliyor sonradan:)

    YanıtlaSil
  5. yazmaya başladım yenıden okumayada başlayacağım inşallah

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.