23 Mayıs 2014 Cuma

Git Kolayca, Alışkınsındır


Deyisense ki ben siye sahıp çıkamiyem, deyisense ki sevdan yüregime agır geliy; çek git o vakıt. Ardıya bakhma. Düşınme hiç ne eder ardımda galan deyi. Düşınecekh olsan yapmazdın zeten. Sen ki, içimde galan son eyi niyettiy. Sen ki inandıgım son dalı da kesip kopardiy. Neye bele ettin gurban? Heç mi düşınmediy insanoglı ne eder deyi? Mazgallara serilmiş körpe et kimin hissediyem kendimi. Hayat mangalının teli mazgalsa eger, sen celladım oldiy benim. Sallayıp duriysan elindeki yelpazeyi. Harliysan ateşi. Yaktiy beni yaktiy! Oyyy dertli başım. Siye inandıgım günden nefret ediyem. Ben seni insan sandımdı. Ne bileydim için kotıymış. Ne bileydim yüregin kokışmış... Koy git günaha salma daha başımı. Koy git tüketme gözım yaşını. Sehte parayı tespit eden makinayı buldı da insanoglı, sehte adamı tespit edeni bulamadı. Vışşş hıyrlar gele başıma. Dertliyim daralmışam. Get hele heç yere galabalık etme yüregimde. Koy get beni benimle bırak. Sen siye eyi bakh. Ki bu kötı galp sende oldıgı müddet, biliyem bakacahsın. Bi siye bakacahsın...
23 Mayıs 2014 / KONYA / 22.45

4 yorum:

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.