11 Ağustos 2020 Salı

Bu Dünyadan Bir Aziz Hoca Geçti



Sözlerime nasıl başlasam bilmiyorum. Urfamızın göz bebeği AbdülAziz Kutluay hocam 09 Ağustos 2020 tarihinde covid19 nedeniyle vefat etti. Peki covid19'a nasıl yakalandığını biliyor musunuz? Yardım ettiği yetimler için para toplarken... Senelerdir binlerce muhtaç insana sıcak yemek ve yardım dağıtılmasına vesile olup Urfa aşevinde bizzat çalışan bu güzel insanla dünya gözüyle tanışmak bana da nasip olmuştu. Yazımı nasıl toparlayacağımı bilemiyorum. Yazıp yazıp siliyorum. Benim için zor bir yazı. Emir Allah'ın. Cennette tekrar görüşmek ümidiyle elveda hocam. Ağla Urfam, yetim babası Aziz hoca vefat etti... 

6 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin.Mekani cennet olsun.Sizi bu kadar uzmus ise onun kaybi, demek ki gercekten iyi bir insan imis. Allah hatalari olduysa affetsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Allah razı olsun. Teveccühünüze de teşekkürler.

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah 🙏..Seninde başın sağolsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin. Allah razı olsun.

      Sil
  3. Allah rahmet eylesin...kendidefterim.blogspottan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin. Yıllar sonra seni görmek büyük mutluluk Urfalı :) Arayı açma :)

      Sil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.