17 Ağustos 2013 Cumartesi

Köşe Yazarlığı ve Hayattan Kısa Kısa


Merhaba Arkadaşlar,

Kısa bir süre önce Şanlıurfa Güncel adlı web sitesinden, yazılarımın yayınlanması için teklif aldım. İsmim Canım Urfam'la birlikte anılacak diye kabul ettim tabi =) Şu ana dek toplam altı yazım/şiirim yayınlandı. Bu mutlu haberi sizlerle paylaşmak istedim. Beni oradan da takip etmek isterseniz lütfen tıklayınız.

Yarın nasip olursa Ankara'da İş Güvenliği Uzmanlığı sınavına gireceğim. Hepinizden dua rica ediyorum. Oradan da kısmetse Armutlu'ya geçeceğiz. İki hafta boyunca aranızda olamayacağım. İmkan olursa girmeye çalışırım ama görüşemezsek Allah'a emanet olun. Hakkınızı helal edin.

Hepinize sevgilerimle. Umut hep vâr olsun.

8 yorum:

  1. İlk sıkı okuyucun benim:)ve bende yazıyorum farklı sitelerde mesele bişeyleri paylaşmak,faydalı olmak.Allah güzel yazılar nasip etsin....

    YanıtlaSil
  2. Amin. Sağolasın Urfalı. Bunu duyduğuma sevindim =) Senin yazdığın siteleri bilsek de baksak =)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim, sınavda da başarılar dilerim. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  4. Amin. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. ismini vermek istemeyen izleyici21 Ağustos 2013 13:27

    tebrikler

    YanıtlaSil
  6. İsmini vermek istemeyen izleyici, en güzel isim sizinki olmuş =) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Canım,Rabbim yardımcın olsun . İnşallah sınavın da iyi geçer. Allah var keder yok.

    YanıtlaSil
  8. Fatma abla Teşekkürler. Öyle gerçekten de.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.