16 Ağustos 2012 Perşembe

İÇİME ÖYLE BİR DÜŞTÜN Kİ




Ey benim gözümün bebegi,

Seni nasıl özlemişim bilmiysen. İçim nasıl yanar bilmiysen. Anzılha'da oturmayı, Rızvaniye'de çinimi duvara verip sürme gözlerine bakanda kendimi bulmayı, Balıklıgöl'de farklı dünyalara dalmayı, Kal'a'dan kuşbakışı siye bahkmayı, Kadir Usta'da ciger kebabı datmayı, Gümrük Hanı'nda künefeye doymayı, Hasan Paşa'da ayaklarımı serinletip hayadında nefeslenmagı, yoldan geçerken tanımadıgım insanların "bizim eve misafir olur musan" demelerini, sebbahın bir köründe / gecenin bir yarısında uyanıp balkona çıhkmayı ve herkes uykudayken senle başbaşa sohbet etmagı, ilçelerini, köylerini, Hızmalı Köprü'den geçip Bediüzzaman Mezarlıgı'na gitmagı, kirli de olsa akiymiş kimin Karakoyun Deresine bahkmagı, Akçakale'de gezip Ceylanpınar'da kebap datmagı, vallah ne bilem Gülüm, senle ilgili her şeyi / senle ilgili herkesi / Seni, gokunı, sürme gözlerini özlemişim...

Can Urfam, Ciger Urfam; ha bu yukarda gördügın fotografın var ya, nedendir bilmiyem, ben seni çohk özledıgımde ancahk bu fotonla teselli oliyem. İçim bi ferah ferah oliy buna bakınca. Hesretlik zordur Gülüm. Ha bu fotograftaki kayık kimin vurur insanı. Ona benzemekligimden midir acep bu fotoya bakıp rehata ermemin sebebi? Ne bilim...

Seni bilen yeni bir insanla tanışınca nasıl seviniyem bi bilsen... Bele gözlerimin içi güliy. Yüregim kuş kimin pır pır ediy. Urfam'da şu da vardı, bu da vardı diye başliyem konuşmaga. Geçen gün iftarda bir yere gittık. Lehem mee acun yedım. Sende yedıhklerime benzemiydi heç. Mümkün mü ki sendeki kadar güzel olması, peeeeh! Sonra aynı mekanda yemiş ve ben kimin seni düşlemiş birisiyle müşerref oldım. Başladık konuşmaga. Urfam'da lehmacun dürülü gelirdi. İçine balcan sıkılırdı. Gokusı şöyleee yapısı böyle olurdı... O da özlemiş belli ki seni. Ah Urfam, Can Urfam. Hani deyiler ya, siye gelen aglar giden aglar deyi. Vallah ben gelirken aglamadım. Ve feket Sen'den giderken aglayan bir sürü insan gördım. Dua edesen hemi? Bu yıl da gavuşamazsak ne olur halım?

Gönlüm kor kimin yanıp dütiy,
Kim denemişse de içine girmagı, beceremiy.
Sen ilk göz agrım, yürek yangınım,
Sen başımdaki tac, gönlümdeki tüm yaralara ilaçsan.
Sen ne iyi ettin de düştın içime,
Bilmiyem ne ederdim seni tanımamış olsam...

16.08.2012 / KONYA / 17.07

8 yorum:

  1. Omrumun kursahindan ne yar'lar gectide boyle bir sevda gormedim...

    YanıtlaSil
  2. Allah bu sevdayı benden eksik etmesin de görmeye devam et inş muhterem =)

    YanıtlaSil
  3. Senin bloğunu ziyaret ettiğimde bambaşka bir dünyanın kapısı aralanıyor sanki sevgili kardeşim. Okumak yetmiyor, yaşatıyorsun. Ellerine, yüreğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ebru çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Beni onore ettin. Bayramın şimdiden mübarek olsun. Sacide teyzeme de selamlar.

    YanıtlaSil
  5. "Bende senı çox öksemışem Urfa'm."
    "Çıft kubbede otırıp, her térefi görmağ géli ıçımden"
    "Bıldır siye mısafır olmıştım, féket bı sene gelemedm éziz Urfa'm.
    Sen réhet ol,Bız senı unıtmiyecaxıx.
    Gene gelecaxıx- senı çox séviyıx URFA'M.....
    "Üregiye saxlık Aslıhan bacım.Sağlıği daim,ümri bereketlı olsın."
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  6. Sabri Ağabey teşekkür ederim. Ne güzel bir yorum bu. Bu şiveye bayılıyorum. Keşke siz hep bana bu şiveyle yorumlar yazsanız =)

    YanıtlaSil
  7. Bende Hep yazmaya çalıştım Aslıhan kardeşim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun abim. Daim olasınız.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.