6 Ekim 2011 Perşembe

BABAANNE'YE PASTA =)

Bu pastayı babaannem için yapmıştım geçen yıl. Üzerinden çok zaman geçtiği için keki nasıldı kremasının ölçüleri neydi hatırlamıyorum. Zaten göz kararı yapmıştım. Üstüne de damla çikolata ile adını yazacaktım ama aceleden titrek titrek olmuştu =) Acele ettiğimizde de bir hayır varmış. O gün babam ve babaannem ablamlardaydı. Annemle ben kendi evimizdeydik ve araba da bizdeydi. Gece Paşam ateşlenmiş. Ne yapsalar düşürememişler. Bil ilacı vardı, o da bitmiş. Acilen alınması gerekiyormuş. Annemle evden fırlarken bir koşu bu pastayı aldığımı hatırlıyorum =)=) Önce ezcaneye, ardından Paşama yetiştik hamd olsun. Babaannemse pastasını gördüğünde hem şaşırmış, hem sevinmişti =)


Alt fotoğraftaki pasta ise Paşanın babası için. O da geçen seneden kalma. Keki için Afia Gıda'nın pastabanını denemiştim ilk kez. Arasına annemin beyaz kremasını sürdük. Üstünü de yine Afia'nın o dönemde ilk kez denediğim krem şantisi ile kapladım. Helal krem şanti bulmanın verdiği mutlulukla hemen almıştım =) Süslemede Allah'ın (celle celaluHu) en büyük nimetlerinden olduğunu düşündüğüm portakal ve Afia Gıda'nın Topçiko'sunu kullandım. İşte sonuç:


10 yorum:

  1. Enfes görünüyor her ikiside, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ikisi de çok şekerr ellerine sağlık güzelim çok hamaratsın MaşaAllah :)

    YanıtlaSil
  3. yani gtamda yemek ardına oturdum pc başına :) çayımda vardı ..:) ah dedim ah
    ellerine sağlık ..gönlüne güzelliğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Tadına da bakmak isteriz. :)

    YanıtlaSil
  5. Nadire, Seda, çok teşekkürler.

    Cecil, buyur gel, sana da yaparım inşaAllah =)

    Muhterem, sen de Konya'ya buyur tadına bakmak istersen =)

    YanıtlaSil
  6. Aslıhan cım,
    Biz de geçen yıl babaannemin 92. yaş gününü kutlamıştık :))Allah uzun ve sağlıklı ömür versin inş. sevdiklerimize...
    Pasta yapman çok ince bir düşünce eline sağlık kardeşim...

    YanıtlaSil
  7. ne tatlı bir sürpriz olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Mine Ablacım, aminnn. Sağolasın.

    Minecim teşekkür ederim.

    Tevafuk oldu,iki Mine alt alta denk geldiniz =)

    YanıtlaSil
  9. bence güzel bir deneme. ellerinize sağlık.
    pasta oyunları

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.